Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس خانه صنعت و معدن اصفهان گفت: انتظار ما از دولت این است که در مواجهه با شرایط اقتصادی موجود، واکنش‌های جدیدی را به سرعت اعمال کند اما چنین کاری را انجام نداده و افزایش قیمت‌ها در کشور گواه بر این موضوع است. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا برکتین در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهاناظهار داشت: صنایع زیر 50 نفر را صنایع کوچک و بالای 100 نفر را صنایع بزرگ می‌نامند که در دنیا این صنایع را با دو پارامتر جمعیت و میزان فروش می‌سنجند و این در حالی است که جمعیت در ایران از مهم‌ترین پارامترها به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همه صنایع کشور از شرایط موجود یکسانی بهره‌مند هستند که یک بعد آن را تحریم‌ها و بعد دیگر را مسائل و چالش‌های موجود مانند نقدینگی شکل می‌دهند که البته نباید فراموش کرد که در هر تهدیدی فرصت‌های زیادی موجود است که همه صنایع اعم از کوچک و بزرگ را نیازمند مقاومت اقتصادی می‌سازد.

رئیس خانه صنعت‌ و معدن اصفهان افزود: انتظار ما از دولت این بوده است که در مواجهه با شرایط اقتصادی موجود، واکنش‌های جدید خود را به سرعت اعمال کند که چنین کاری را انجام نداده است و افزایش قیمت‌ها در کشور گواه بر این موضوع است، البته این درحالی است که 90 درصد صنایع کشور را صنایع کوچک شکل می‌دهند.

بازار ایلام بر مدار گرانی می‌چرخد؛ اتاق اصناف مسئول مهار قیمت‌هاهشدار استاندار کردستان به مدیران؛ عدم حمایت از تولیدکنندگان سبب افزایش قیمت‌ها می‌شودمعاون وزیر صنعت: در شهرکرد: از سرکوب قیمت‌ها حمایت نمی‌کنیم/ باید چرخ تولید بچرخد

وی با بیان اینکه ضرورت نقدینگی در بنگاه‌های اقتصادی بیشتر از قبل شده است، اضافه کرد: در همه دنیا مرسوم است که صنایع در گردش با پرداخت بهره، پول خود را از منابع بانک‌ها تأمین می‌کنند که صنایع هم به عنوان بخشی از جامعه باید نقش بسیار مهمی در اشتغال و نگهداری کشور ایفا کند.

برکتین خاطرنشان کرد: نگرانی موجود در کشور ما بیش از آن است که بابت فرصت‌ها و فعالیت‌های موجود در کشور شاکر و سپاس‌گزار باشیم چون نباید فراموش کرد که همه باهم در تلاش هستیم تا از حیثیت کشور دفاع کنیم.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۴۲ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۸ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۴۲ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۳۵۲ تومانی به ۴۷ هزار و ۸۸ تومان و حواله آن با افزایش ۳۴۸ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۳۹ تومان افزایش قیمت به ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۳۹ تومان افزایش داشته است.

کد خبر 6088007 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • قیمت ماکارونی سر به فلک کشید!
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • قیمت دلار افزایشی شد / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای