Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید میعاد صالحی، رئیس جوان صندوق بازنشستگی که از چندی قبل مسئله انتصاب غیرقانونی اش به ریاست صندوق بازنشستگی مطرح شده بود، صبح امروز از کار برکنار شد.

این برکناری در حالی رخ داد که ساعتی قبل صالحی وعده به انتشار جزئیات قرارداد‌های چندهزار میلیاردی صندوق بازنشستگی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛ وعده میعاد صالحی به انتشار قراردادهای چند هزار میلیاردی صندوق بازنشستگی

پیش از این صالحی در جهت شفاف سازی اقدام به انتشار حقوق خود، اعضای هیأت مدیره و مدیران زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کرده بود.

در پی این اقدام صالحی مشخص شد که مدیران زیادی در صندوق بازنشستگی حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند؛ به طور مثال حقوق دریافتی یکی از مدیران آتیه صبا ۵۳ میلیون تومان در ماه است.

همچنین تعدادی از این مدیران نیز به علت دریافت حقوق‌های نجومی توسط صالحی از کار برکنار شده بودند.

حدود یک ماه است که تعدادی از نمایندگان مجلس به بی ارتباط بودن مدرک تحصیلی صالحی با مسندی که اختیار کرده معترض بودند. در این زمینه حتی سازمان بازرسی هم نامه‌ای به وزارت رفاه ارسال کرد، نامه‌ای که محتوای آن هرگز مشخص نشد.

انتهای پیام/

رئیس صندوق بازنشستگی برکنار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت

به گزارش قدس آنلاین، یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

دیگر خبرها

  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • کشف ۱۴۰ گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌ها
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • واکنش یک حقوق‌دان به حکم اعدام توماج صالحی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟