Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@23:53:50 GMT

تشکیل تیم «ب» پرسپولیس با دستور کالدرون

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۷۸۸۵

تشکیل تیم «ب» پرسپولیس با دستور کالدرون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گابریل کالدرون از زمان آغاز کارش در تیم پرسپولیس به این فکر بوده و هست که این تیم به دو بخش تقسیم شود. بخش اول بازیکنانی که در مسابقات لیگ برتر به میدان رفته و به نوعی تیم اصلی پرسپولیس محسوب می‌شوند، تیم دیگر هم متشکل از بازیکنان جوان باشد که هر هفته در رقابت‌هایی به میدان رفته و بازیکنانش برای ورود به تیم اصلی تجربه و آمادگی بهتری را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه کالدرون با این تفکر در پرسپولیس شروع به کار کرده، اما به نظر می‌رسد باشگاه حداقل فعلا برنامه‌ای برای این کار ندارد. از این جهت که هر بازیکن جوانی را که کالدرون از تیم اصلی کنار گذاشته و خواهان حضور آن‌ها در تیم دوم شده، این نفرات خواهان رضایت‌نامه و رفتن به تیم‌های دیگر شده‌اند. موردی که کالدرون اصلا از آن استقبال نکرده و تاکید داشته سرمایه‌های باشگاهش در واقع همین نفرات جوان هستند که باید برای حفظ و پیشرفت آن‌ها تلاش شود.
با شرایط موجود باید دید کالدرون موفق می‌شود تیم «ب» را به عنوان تیم دوم تیمش تشکیل دهد یا اینکه نفرات کنار گذاشته شده از تیم اصلی مجبور به تغییر تیم می‌شوند. در حال حاضر کالدرون برای اینکه تیم اصلی‌اش را خلوت کرده باشد به چند جوان تیمش گفته با تیم امید های باشگاه تمرین کنند که این مسئله با مخالفت این بازیکنان مواجه شده چرا که این نفرات نمی‌خواهند برگشت به عقب داشته باشند.
در این بین بازیکنان جوانی، چون ابولفضل درویش‌وند، حمید طاهرخانی و سعید کریمی با گرفتن رضایت نامه از پرسپولیس جدا شدند.

256 251

کد خبر 1289104

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا عید قربان آندره استراماچونی خلیج فارس لیگ برتر نوزدهم امارات متحده عربی عربستان کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکیت، روز دوم مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل به میزبانی نجف آباد اصفهان در بخش پسران و شاخه بتل پیگیری شد.   اسکیت بازان در رده سنی بالای ۱۹ و زیر ۱۹ سال رودرروی یکدیگر قرار گرفتند تا نفرات برتر این رویداد مشخص شوند.   امیر محمد طبرسی، محمدجواد وکیل الرعایا و سید محمدمعین حسینی توانستند ۳ سکوی برتر این مسابقه را در رده سنی بالای ۱۹ سال به خود اختصاص بدهند. همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال در رقابتی مهیج و دیدنی سه نفر برتر این مسابقه را کوروش مصطفوی، پارسا سیاری ارانی و محمد رسا کشاورزی تشکیل دادند.   گفتنی است تا ساعاتی دیگر نیز نفرات برتر رقابت اسپیداسلالوم مشخص می شوند.

دیگر خبرها

  • عکس| دستور آتش بس بین پرسپولیس و سپاهان از سمت سیاوش
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت