Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:16:32 GMT

اجرای ۸۱۰ ویژه برنامه به مناسبت دهه امامت و ولایت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۷۹۸۰

اجرای ۸۱۰ ویژه برنامه به مناسبت دهه امامت و ولایت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام وحید احمدی صبح سه شنبه در نشست تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت، گفت: بنیاد بین المللی غدیر از سال ۹۲ در حوزه های علمی، فرهنگی و آموزشی کار خود را در استان فارس آغاز کرد.

وی اوج برنامه های این بنیاد را در فاصله اعیاد قربان و غدیر اعلام کرد و گفت: امیرمؤمنان علی (ع) متعلق به همه بشریت است و اهمیت کار برای غدیر در چند آیه در قرآن کریم به اهمیت این واقعه اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه اهمیت کار برای غدیر واجب الهی و قرآنی است افزود: پیامبر اسلام(ص) در جمع ۱۲۰ هزار حاجی همایش برگزار کرد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در فارس، اضافه کرد: از پیامبر اسلام(ص) و حضرت صدیقه طاهره(س)جان خود را در طبق اسلام گذاشت پس وظیفه ما در ابلاغ این رسالت سنگین تر است که پیام غدیر را منتقل کنیم.

وی در ادامه به تشریح برنامه های دهه یادشده پرداخت و گفت: اولین برنامه ای را که توانستیم برای هماهنگی داشته باشیم با حضور ۵۰۰ نفر همایش ره پویان غدیر ۱۲مرداد برگزار شد.

به گفته احمدی، جشنواره شعر غدیر برای دانش آموزان و معلمان با همکاری آموزش و پرورش فارس در شیراز برگزار شد.

وی ابلاغی از سوی استاندار به همه مدیران استان برای اهتمام به ویژه برنامه های غدیر خبر داد و گفت: هر نهادی به صورت ویژه برنامه های خود را معرفی می کند و دیگر دستگاه ها اهتمام ویژه به غدیر داشتند.

حجت الاسلام احمدی با اعلام اینکه شهرک های حاشیه شیراز هم در این برنامه دیده شده است، افزود: مراسم جشن از نماز مغرب تا پاسی از شب در بوستانها برگزار می شود.

به گفته دبیر بنیاد بین المللی غدیر در فارس، تجلیل از سادات از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت است و به مناسبت این دهه، اطعام ۲۵۰هزار نفری به همت خیرین خواهیم داشت که در قالب بسته های غذایی است.

وی از ایجاد ۱۱۰  ایستگاه صلواتی به مناسبت عید غدیر در فارس خبر داد و گفت: دوره های تخصصی غدیر شناسی با حضور صاحب نظران در راستای تبیین فلسفه غدیر برگزار می شود، این درحالیست که در روستاها هم ویژه برنامه هایی داریم.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در فارس اعلام کرد: با حضور آیت الله ملک حسینی، نماینده مجلس خبرگان در مسجد حاج عباس شیراز ویژه برنامه شب غدیر برگزار می شود.

وی از برپایی مراسم شادپیمایی در صبح و عصر روز عید غدیر در شیراز خبر داد و افزود: سه سال است ۱۰ شب در بنیاد مراسم جشن داریم ؛قطعا مجالس شادی اهل بیت(ع) تاثیر خواهد داشت و به قصد حاجت برگزار می شود.

کد خبر 4691161

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز بنیاد غدیر فرهنگ و ارشاد فارس روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند آتش سوزی ایلام مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه مراسم شهادت صادق آل محمد امام جعفر بن محمد ظهر شنبه با سخنرانی آیت الله سید شرف‌ الدین ملک حسینی رئیس حوزه علمیه مدرسه خان شیراز، در مدرسه علمیه خان (شیراز، سه راه احمدی) برگزار شد.

در این مراسم سخنران برنامه به ذکر ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و نقش تربیتی امام صادق (ع)، چگونه پایه‌گذاری مذهب تشیع جعفری توسط این امام همام و تأثیر وی بر اعتلای فرهنگ تشیع، شخصیت علمی این امام گرانقدر و برخورد وی با منتقدان و دانشمندان و… پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز، سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس از جمله میهمانان این آئین بودند که با استقبال پرشور برگزار شد.

کد خبر 6096429

دیگر خبرها

  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر