Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهادکشاورزی کهگیلویه گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با سرمایه ۲ میلیارد تومانی در شهرستان کهگیلویه تأسیس می‌شود. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

سید‌ عمران تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهدشت با اشاره به تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی اظهار داشت: استفاده از تسهیلات صندوق بخش کشاورزی و عضویت در این صندوق برای 3 گروه افراد حقیقی، تعاونی‌ها و طرح‌های مستقل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: توسعه کهگیلویه با نگاه ویژه به بخش‌ کشاورزی محقق می‌شود به همین دلیل تشکیل این صندوق برای پیشبرد امور مربوط به کشاورزی اقدامی حیاتی است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کهگیلویه به دغدغه کمبود نقدینگی کشاورزان اشاره کرد و گفت: باعضویت در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی، دیگر کشاورزان شهرستان دغدغه کمبود نقدینگی را ندارند.

وی عنوان کرد: تشکیل این صندوق فرصت مناسبی در راستای اشتغالزایی و رونق کشاورزی است که چنین فرصتی نباید از دست برود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی‌: ‌گوشت ‌ارزان می‌شود‌ / قیمت به کیلویی 75 هزار تومان رسیدمصرف کمتر از سرانه کشوری کود شیمیایی در کرمانشاه؛ قطب کشاورزی کشور جایگاه واقعی خود را نداردصادرات ‌کشاورزی خراسان شمالی کاهش یافت؛ ‌کشاورزان در حسرت صنایع تبدیلی

تقوی با اشاره به میزان سرمایه تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کهگیلویه تصریح کرد: این صندوق با سرمایه 2 میلیارد تومانی در شهرستان کهگیلویه تأسیس می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی کهگیلویه با اشاره به اینکه سهام این صندوق به دو صورت دولتی و خصوصی است و دولت و بخش خصوصی سهم یکسانی دارند، بیان کرد: این صندوق با حمایت فرماندار کهگیلویه تشکیل شده و بخشداران و دهیاران باید کشاورزان را برای عضویت در این صندوق ترغیب کنند.

تقوی تصریح کرد: همه کشاورزان، دامداران و بهره‌برداران روستایی که در سامانه پهنه‌بندی ثبت‌نام کرده و نیز مالکین شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌های کشاورزی و دامی می‌توانند تا بیست‌و‌سوم مردادماه جاری نسبت به سرمایه‌گذاری و خرید سهام در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان کهگیلویه اقدام کنند.

وی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری هر یک از گروها در این صندوق گفت: میزان سرمایه افراد حقیقی از 3 تا 10 میلیون تومان، سرمایه تعاونی‌ها از 3 تا 30 میلیون تومان و سرمایه طرح‌های مستقل مثل مرغداری‌ها نیز از 3 تا 15 میلیون تومان است.

تقوی بیان کرد: پس از ثبت‌نام، تسهیلاتی با سود 4 درصد و بازپرداخت یک‌ساله و بدون ضامن به هر یک از سهام‌داران پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی تاکنون در 5 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد و نیز 80 شهرستان در سراسر کشور تشکیل شده و هییت‌مدیره صندوق با انتخاب کشاورزان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد