Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@04:35:00 GMT

پای مک‌دونالدز به تلویزیون ایران باز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۸۶۶۳

پای مک‌دونالدز به تلویزیون ایران باز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیوپنجمین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «مک‌دونالدز تقدیم می‌کند» به کارگردانی توحید ابراهیمی از شبکه مستند پخش خواهد شد.

در این قسمت و پس از پخش مستند، ابراهیم متقی و فواد ایزدی از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران مهمان برنامه خواهند بود و به بررسی تاریخچه سرمایه‌داری در دنیا می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

مستند «مک دونالدز تقدیم می‌کند»، روایتی متفاوت از تاریخچه فعالیت رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالدز در آمریکا و دیگر کشورهای جهان است و از این منظر به نقد نظام سرمایه‌داری با محوریت شرکت مک دونالدز پرداخته است. ماجرای حضور رستوران‌های مک دونالدز در ایران همواره شایعات و حواشی خاص خود را به همراه داشته است. گاهاً شایعاتی منتشر می‌شود که قرار است شعبه‌ای از این رستوران در جایی از کشور به راه بیفتد اما تاکنون پای این رستوران به ایران باز نشده است.

مستند مک دونالدز که به کارگردانی توحید ابراهیمی و تهیه‌کنندگی محسن یزدی ساخته شده است، چندی پیش در قالب جشنواره تلویزیونی مستند به نمایش درآمد و اکنون برای دومین بار در برنامه «به اضافه مستند» اکران خواهد شد.

این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه ۲۲ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۲۳ مرداد ساعت ۹ و جمعه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده‌نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد.

این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

۲۵۸۲۴۳

کد خبر 1289124

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برنامه های تلویزیونی فیلم مستند فست فود باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا عید قربان عربستان خلیج فارس لیگ برتر نوزدهم آندره استراماچونی امارات متحده عربی قیمت مسکن بازار مسکن تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از شبکه ورزش و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده فوتسال یکشنبه ۹ اردیبهشت

فوتسال قهرمانی آسیا دیدار رده‌بندی (تاجیکستان - ازبکستان) ساعت ۱۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا دیدار فینال (تایلند - ایران) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748635

دیگر خبرها

  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد