Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:15:48 GMT

فعالیت نسبی فرودگاه هنگ کنگ از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۸۷۳۴

فعالیت نسبی فرودگاه هنگ کنگ از سر گرفته شد

به گزارش شینهوا با وجود از سرگیری پروازها، هنوز بیش از ۲۰۰ پرواز از داخل و خارج از منطقه اداری ویژه هنگ کنگ چین، امروز سه شنبه لغو شده است معترضان نیز که به صورت اینترنتی و در شبکه های اجتماعی به تجمع مجدد در فرودگاه تحریک شده اند دوباره در حال ورود به فرودگاه هستند.

گزارش ها حاکی است هم اکنون صدها نفر از تظاهرکنندگان در حالی که لباس سیاه و سفید پوشیده اند در سالن اصلی فرودگاه جمع شده اند و هر آن امکان لغو مجدد پروازها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرودگاه بین المللی هنگ کنگ به مسافران توصیه کرده است که از طریق وب سایت فرودگاه و برنامه موبایلی آن به آخرین اطلاعات پرواز توجه کنند.

ایر چاینا، شرکت هواپیمایی چین هم روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که ۱۴ پرواز این شرکت امروز و فردا لغو شده و ممکن است پروازهای بیشتری هم لغو شوند.

این شرکت هواپیمایی همچنین اعلام کرد به منظور جلوگیری از سردرگمی مسافران، ظرفیت خود را از هنگ کنگ ‌به مسیرهای پکن و شنژن افزایش داده است.

تمام پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه هنگ کنگ روز دوشنبه به دلیل تجمع معترضان در فرودگاه لغو شد.

روز دوشنبه حدود پنج هزار معترض هنگ کنگی در ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی هنگ کنگ تجمع کردند و پلیس نیز نتوانست به موقع آنها را بیرون کند مقام‌های فرودگاه به دلیل نبود امنیت در کنترل مسافران، تمامی پروازهای ورودی و خروجی را لغو کردند.

فرودگاه بین‌المللی هنگ کنگ روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: به جز پروازهای خروجی که کار پذیرش مسافران آنها پایان یافته و نیز پروازهایی که به مقصد هنگ کنگ به راه افتاده‌اند، تمامی پروازها در روز دوشنبه لغو می‌شود.

فرودگاه بین المللی هنگ کنگ با پذیرش ۷۴ میلیون مسافر در سال ۲۰۱۸، هشتمین فرودگاه پر رفت‌وآمد جهان معرفی شد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار هوای گرم در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی پیش بینی می‌شود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان استان روز پنجشنبه هم صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • طرح فرودگاه عظیم ۳۵ میلیارد دلاری با ۴۰۰ گیت در دبی
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • استمرار هوای گرم در مازندران
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول