Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ما با استراماچونی قرارداد داریم و یک مربی حرفه‌ای در فاصله چند روز تا آغاز لیگ برتر، کناره‌گیری نمی‌کند. تاریخ انتشار: 11:52 - 22 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۲۹۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اسماعیل خلیل‌زاده عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شایعات جدایی آندره‌آ استراماچونی صحبت‌های زیر را انجام داد:

*روز گذشته (دوشنبه) با مدیرعامل باشگاه تماس گرفتم و متوجه شدم استراماچونی به صورت رسمی یا شفاهی چنین چیزی را به باشگاه اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*اختلاف سلیقه‌ای بین استراماچونی و باشگاه ایجاد شده که عمده آن به خاطر نیامدن میلیچ بود.

*ما با استراماچونی قرارداد داریم و یک مربی حرفه‌ای در فاصله چند روز تا آغاز لیگ برتر، کناره‌گیری نمی‌کند.

*استراماچونی در استقلال به کارش ادامه می‌دهد.

*استقلال باشگاه بزرگی است و مدتی از حاشیه دور بود. ما مشکلات داخلی و مالی باشگاه را حل کردیم. حاشیه‌سازان در این موضوع نقش دارند و می‌خواهند استقلال را به حاشیه ببرند.

*چیزی که از بابت آن آسیب می‌بینیم، افرادی هستند که با نادانی، کارهایی می‌کنند که استقلال و استراماچونی را درگیر کنند.

*از هفته گذشته درگیر این موضوع هستیم. کارگزار میلیچ به کشور آمد و با او جلسه داشتیم. این بازیکن وارد کشور شد و وزارت امور خارجه و مسئولان مربوطه کارهای خود را انجام دادند.

*با این حال میلیچ به هر دلیلی نیامد و امروز یا فردا از دبی وارد کشور می‌شود. این کار دست ما یا مدیرعامل باشگاه نبود. ما با بازیکن توافق کردیم و خودمان این حاشیه‌ها را نساختیم.

*افرادی که دنبال بردن بهره‌ای از این موضوع بودند، نمی‌توانند به هدف خود برسند.

*فتحی در غیاب دو معاون خود، استقلال را به تنهایی می‌چرخاند.

*تلاش می‌کنیم تا جایی که بتوانیم، حاشیه‌ها را از باشگاه دور کنیم.

*باشگاه‌های ما معمولاً ثبت و ضبط کاملی ندارند، اما ما حساب باشگاه استقلال را به روز کردیم و پس از مذاکره با مدیران اسپانسر، به نتایج مطلوبی می‌رسیم.

*استراماچونی خودش میلیچ را می‌خواهد.

*من اولین کسی بودم که پس از زمزمه‌های مبنی بر کناره‌گیری استراماچونی مصاحبه کردم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت:   به اطلاع هم استانی‌های عزیز ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر می‌رساند، به توجه به ادامه بارش‌ها در بخش‌های بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلاب‌های وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریان‌های بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.

مهدی عظیمی فر افزود: لذا از هم استانی‌های عزیز در مناطق ذکر شده تقاضا می‌شود از اسکان و یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها خصوصا رودخانه دز خودداری نموده و اقدامات لازم جهت جمع آوری پمپ‌های  کشاورزی و تجهیزات آسیب پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام نمایند.

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط