Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر ۲۱ ساله شیاطین سرخ صادقانه می‌گوید که قصد فریب داشتن رودیگر در صحنه گلش را نداشته است. 

طرفداری- دنیل جیمز با گلزنی در اولین بازی رسمی خود برای منچستریونایتد، به رویای دیگری جامه عمل پوشاند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، بازیکن سابق سوانزی پس از مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال، در جریان پیروزی ۴-۰ منچستریونایتد مقابل چلسی تیر خلاص را به حریف زد تا پس از بازی بگوید:

مطابق رویاهایت پیش رفت؟

خب، فکر می‌کنم این طور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز برای من جا نیافتاده است چون اولین باری بود که در اینجا بازی می‌کردم و آمدن به اینجا، انجام اولین بازی خودم و گلزنی، رویایی بود که به حقیقت پیوست.

وقتی راهی زمین می‌شدی، چه حسی داشتی؟

هیجان زده بودم. نمی‌توانم بگویم مضطرب بودم چون ۳-۰ جلو بودیم و من فقط باید می‌رفتم و نشان می‌دادم که چرا اینجا هستم. وقتی با سه گل جلو بودیم، همیشه موقعیت ضد حمله زدن فراهم بود و این مناسب سبک بازی من است. کسی انتظار نداشت بیایم و گل بزنم.

وقتی آن فرصت نصیبت شد، باید خوشحال شده باشی...

شاید برخی بگویند که لمس توپم برای فریب دادن یار حریف بود ولی خوشبختانه توپ مقداری از من فاصله گرفت چون فکر می‌کنم در غیر این صورت مدافع ضربه مرا برگشت می‌داد اما به محض این که به توپ ضربه زدم، وارد دروازه شد و مرا احساساتی کرد. واقعا خوشحال شدم.

گلزنی در اولدترافورد مطابق انتظاراتت بود؟

یقینا همین طور است. زمانی که وارد زمین شدم، جو ورزشگاه شگفت انگیز بود. به نظرم طرفداران شگفت آور بودند. آن‌ها در کل مسیر کنار ما بودند. در طول پیش فصل هم هر جا رفتیم همین طور بود و گلزنی هم که مثل رویایی بود که محقق شد.

خانواده‌ات باید به تو افتخار کنند...

بله، یقینا افتخار می‌کنند. در بین تماشاگران حضور داشتند و من تلاش کردم آن‌ها را پیدا کنم ولی با حضور این همه طرفدار، پیدا کردن‌شان راحت نبود. همان طور که گفتم نه آن‌ها و نه من انتظار چنین چیزی را نداشتیم. در وهله اول حضور در اینجا برایم مایه افتخار است؛ این که بیایم و گلزنی کنم، عالی است.

این تازه شروع کارت بود، درست است؟

بله، یقینا. در ترکیب اصلی تیم حضور نداشتم ولی از این بابت ناراحت نیستم. تنها باید آماده ورود به زمین باشم و به نظرم همه نقش خودشان را ایفا کردند. من هم در سمت راست بازی کرده‌ام و هم چپ و بازی کردن در هر دو پست به یک اندازه برایم لذتبخش است. می‌دانستم ضد حملات در راه هستند، بنابراین فقط باید در زمانی مناسب، در مکانی مناسب حضور پیدا می‌کردم. شکر خدا همین طور هم شد. می‌دانم تغییر مسیر توپ هم دخیل بود ولی شانس هم مرا یاری کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بارش جانوران یا حیوانات | raining animals، پدیده نادر در تغییرات آب وهوایی است که به‌طور علمی مورد آزمایش قرار نگرفته‌است، ولی تئوری‌هایی همچون انتقال ماهی و قورباغه توسط گردباد در مسافت طولانی و رهاسازی آن درهوا برای توجیه پدیده از طرف گروهی از دانشمندان داده شده‌است.

از موارد جدید این رخداد به بارش ماهی در طول یک ماه در ژاپن در سال ۲۰۰۹ اشاره کرد. با این حال شواهد ساختگی بودن این اتفاق در ویدیوی یاسوج را تایید می‌کند. در صورتی که ماهی از آسمان فرود بیاید و همچنان زنده باشد، غیرممکن است و شواهد نشان می‌دهد این یک ویدیوی ساختگی باکیفیت است.

منبع: تابناک

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تاثیرات شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • (ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟
  • ذره‌بین در دست هنرمندان: خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین (فیلم)
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • مسی و رکورد شگفت انگیز در سال ۲۰۲۴
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!