Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@02:01:42 GMT

منوچهری:این افراد نخواهند باید بیرون بمانید

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۹۰۹۱

منوچهری:این افراد نخواهند باید بیرون بمانید

نقل و انتقالات فوتبال ایران در این سال ها در همه رده ها و در لیگ های برتر و یک و دو در اختیار یک گروه 4-5 نفره است که فقط بازیکنان مجموعه خودشان را به تیم ها منتقل می کنند.

به گزارش"ورزش سه"  در حدود بیست روز دیگر زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران به پایان می رسد و هنوز احتمال جا به جایی های زیادی وجود دارد هرچند اکثر تیم ها کارهای اصلی شان را در جذب بازیکن انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین منوچهری مهاجم سابق تیم های سایپا، استقلال و سپاهان یکی از بازیکنانی است که هنوز در این فصل به تیمی نپیوسته است. او که فصل گذشته را در سپیدرود و سایپا حضور داشت در رابطه با شرایط اینروزهایش گفت:« در حال حاضر که فقط که تمرین می کنم.» او افزود:« اما یک موضوعی برای من خیلی جالب است چرا که خیلی از بازیکنان تا الان 4 تیم عوض کرده اند ولی ما یک پیشنهاد هم نداشتیم. این در حالی است که سال گذشته من شرایط خوبی داشتم. در نیم فصل اول که وضعیتم خوب بود و در نیم فصل دوم برای اینکه می خواستم تهران باشم و آقای دایی لطف کردند به سایپا آمدم و می توانستم بازی هم بکنم.»


او در ادامه گفت:« ببینید موضوع اصلا آمادگی من و بازی های فصل قبل نیست؛ فوتبال ما در حال حاضر دست پنج شش نفر آدم خاص است که برای همه تیم ها در لیگ برتر و لیگ یک بازیکن می گیرند. اگر رابطه ای با این 5-6 نفر داشته باشید تیم هم دارید در غیراینصورت باید بیرون بمانید.» مهاجم سابق سایپا در ادامه گفت:« زمانی که بازیکن جوانی بودم خب شرایط فرق می کرد، هشت سال سایپا بودم و بعد هم که به استقلال رفتم و نیازی به چنین افرادی نبود. اما الان همه باید از زیر دست اینها رد شوند.»


منوچهری همچنین گفت:« فقط من نیستم، بازیکن خوب زیاد هست که الان شرایط مشابه من را دارند، امیرحسین فشنگچی در لیگ یک سال قبل کلی پاس گل داده و یکی از بهترین های لیگ یک بوده اما اون هم پیشنهادی نداشته است. من با حرف های امیرحسین صادقی که دیشب در تلویزیون زد کاملا موافق هستم که گفت یک منطقه آلود درفوتبال ایران به وجود آمده است.  اگر با این افراد رابطه نداشته باشید از دایره فوتبال بیرون می مانید.»


او افزود:« ما فوتبال عشق و تمام زندگی مان است ، اما همین اتفاق ها باعث می شود که مهرداد اولادی راهش را اشتباه می رود یا هادی نوروزی فشاری را تحمل کند که منجر به فوتشان شود.»


مهاجم فصل گذشته سایپا اضافه کرد:« جالب است من یک پیشنهاد از عراق داشتم اما متاسفانه فوتبال آن جا بدتر از ایران است، مربی می خواست با من قرارداد ببندد اما کسانی از ایران به باشگاه گفته اند که بازیکن بهتر برایتان می آورید و این موضوع حتی باعث شده که مربی و باشگاه به مشکل بخورند.»

امین منوچهری سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امین منوچهری سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴

مطابق انتظار، پاریسی‌ها حضور پررنگی در این فهرست دارند. 

اتحادیه بازیکنان فوتبال فرانسه (UNFP)، نامزدهای کسب جوایز سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد. این مراسم به طور گسترده در فرانسه به عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای فصل شناخته می‌شود.

طرفداری | به گزارش اکیپ، مراسم یاد شده، در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. کیلیان امباپه سال گذشته برای چهارمین سال متوالی عنوان بهترین بازیکن سال را به دست آورد، در حالی که هم تیمی او نونو مندز، بازیکن جوان سال لیگ ۱ شد. فرنک هایسه که توانست تیم لنس را به مقام نایب قهرمانی برساند، به عنوان بهترین سرمربی سال انتخاب شده بود و بریز سامبا نیز عنوان بهترین دروازه بان سال را در آن مراسم، از آن خود کرد.

نامزدهای کسب جوایز اتحادیه بازیکنان فوتبال فرانسه (UNFP) در سال ۲۰۲۴:

بازیکن جوان سال لیگ 1:

الیسه بن سگیر (موناکو) رایان چرکی (لیون) دزیری دوئه (رن) لنی یورو (لیل) وارن زائر امری (پاری سن ژرمن)

دروازه بان سال لیگ 1:

مارکو بیزوت (برست) مارسین بولکا (نیس) لوکاس شوالیه (لیله) جانلوییجی دوناروما (پاری سن ژرمن) بریز سامبا (لنس)

سرمربی سال لیگ 1:

لوکا السنر (لوهار) لوئیز انریکه (پاری سن ژرمن) پائولو فونسکا (لیل) فرنک هایسه (لنس) اریک روی (برست)

بهترین بازیکن فرانسوی خارج از کشور:

ادواردو کاماوینگا (رئال مادرید) آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید) مایک منیان (میلان) ویلیام سالیبا (آرسنال) اورلین شوامنی (رئال مادرید)

بازیکن سال لیگ 1:

پیر امریک اوبامیانگ (مارسی) عثمان دمبله (پاری سن ژرمن) پیر لیس ملو (برست) کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن) ادون ژهگروا (لیل)

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم