Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@12:50:34 GMT

معاون اداری مالی خانه کتاب منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۹۱۰۸

معاون اداری مالی خانه کتاب منصوب شد

نیکنام حسینی پور با صدور حکمی، حسینعلی سالاری را به سمت معاون اداری مالی موسسه خانه کتاب منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، در متن حکم «حسینعلی سالاری» آمده است:« با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت«معاون اداری مالی» موسسه خانه کتاب منصوب می شوید تا در راستای شرح وظایف ابلاغی در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران و آیین نامه ها و مقررات داخلی خانه کتاب انجام وظیفه نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امید است با  توجه به سابقه طولانی جنابعالی در مدیریت امور اداری مالی و با توکل به ایزدمنان، نسبت به اجرای کامل سیاست های ابلاغی هیئت امناء و هیئت مدیره و تعامل شایسته با معاونان و مدیران و همکاران موسسه و استفاده از خرد جمعی در انجام امور محوله موفق و موید باشید.»

 

حسینعلی سالاری پیش از این، معاون ذیحسابی سازمان سینمایی، معاون اداری مالی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، مدیر اداری مالی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات،  معاون ذیحسابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان دعای عرفه عید قربان مراسم دعای عرفه روز خبرنگار شبستان یزد روزنامه دهه ولایت و امامت عید سعید قربان خراسان جنوبي موسسه خانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین بود.

‌رئیس کل جدید دادگستری قزوین در سابقه کاری خود رئیس کلی دادگستری سیستان و بلوچستان و دادستانی رشت را نیز در کارنامه دارد.

 

مراسم تکریم و معارفه فردا یکشنبه 9 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم