Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@11:05:35 GMT

99 کشته و زخمي در تيراندازي هاي آمريکا

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۹۳۹۲

99 کشته و زخمي در تيراندازي هاي آمريکا

خبرگزاری آریا- 91 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف آمریکا رخ داده است که دست کم 24 نفر کشته و 75 تن زخمی برجا گذاشته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، براساس گزارشهای دریافتی تاکنون، 91 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها، دست کم 24 نفر کشته و 75 نفر زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس سه نفر زخمی شدند. تیراندازی در یک پارکینگ مرکز خرید رخ داده و بنابر اعلام پلیس، بیش از 30 گلوله شلیک شده است. در درگیری بین سرنشینان دو خودرو در شهر سنت لوئیس در ایالت میسوری نیز دو نفر زخمی شدند. تیراندازی در شهر کوکومو در ایالت ایندیانا نیز یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت. در حادثه ای در شهر ساوت بند در ایالت ایندیانا نیز سه نفر زخمی شدند.
دو نفر نیز در تیراندازی در شهر ایندیاناپلیس در ایالت ایندیانا زخمی شدند که حال هر دوی آنها وخیم است. تیراندازی در کلوب شبانه ای در شهر آستین در ایالت تگزاس نیز یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت. در حادثه ای در شهر ممفیس در ایالت تنسی نیز دو نفر کشته شدند. پلیس حادثه را قتل و خودکشی توصیف کرده است. در درگیری بین سرنشینان دو خودرو در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی نیز شش نفر زخمی شدند. حال یکی از زخمی ها وخیم گزارش شده است. تیراندازی در نیوارک در ایالت نیوجرسی نیز دو زخمی برجای گذاشت.
14 مورد از تیراندازی های گزارش شده در شبانه روز گذشته هیچ قربانی (زخمی یا کشته) در پی نداشت. مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارشهای روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت شنبه تا یکشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس 116 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 26 نفر کشته و 93 نفر زخمی شده اند. 22 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
بر این اساس طبق گزارشهای منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 207 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 50 نفر کشته و 168 نفر زخمی شده اند. با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار نهایی تیراندازی های بیست و چهار ساعت یکشنبه تا دوشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز سه شنبه منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشته زخمی تیراندازی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903400

دیگر خبرها

  • تیراندازی در مراسم عروسی در بروجرد یک کشته برجا گذاشت
  • تیراندازی در عروسی باعث برق گرفتگی شد
  • تیراندازی به سیم برق، عروسی را عزا کرد!
  • پیام تصویری حماس درباره کشته شدن اسیر اسرائیلی
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل
  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست