Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا استکی» روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: حضور در میدان جهانی مهم است و اعتماد به نفس نفرات را بالا می برد.

وی با اشاره به اینکه ترکیب تیم ملی مشخص است و به زودی اعلام می‌شود، گفت: پس از اعلام ترکیب، تعدادی از اردو جدا خواهند شد و نفرات جدید جایگزین می‌شوند.

استکی در مورد تعداد نفرات اعزامی به جهانی روسیه، توضیح داد: اعزام پنج نفر قطعی است و رییس فدراسیون در تلاش است تا بتوانیم هفت نفر در این رویداد به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی ایران افزود: امیدوارم بوکسورها با تمام توان روی رینگ بروند و بازی های خوبی به نمایش بگذارند. تمرینات سخت و خوبی را انجام می دهیم و چنانچه بوکسورها ۵۰ درصد تمرینات را هم در مسابقات اجرا کنند، نمایش خوبی خواهند داشت.

وی با تاکید براینکه پیشرفت در عملکرد اردونشینان محسوس است، ادامه داد: از احسان روزبهانی تا نفرات جوان همه شرایط خوبی دارند و رو به جلو حرکت می کنند. در این چند ماه سعی کرده‌ایم تا شرایط روحی و آمادگی جسمانی را بالا ببریم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک، گفت: امید زیادی دارم تا سهمیه لازم را کسب کنیم و همه بوکسورها برای رسیدن به هدف خود انگیزه بالایی دارند.

استکی در خصوص رضایت بوکسورها از شرایط تیم ملی، عنوان کرد: وظیفه مربی علاوه بر مسائل فنی، برطرف کردن مشکلات بازیکنان است. حق ورزشکاران است که شرایط خوبی داشته باشند و پیگیری کمبودها سبب می‌شود تا بوکسورها بدانند که مربیان به فکر آنها هستند و انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند.

وی گفت: فدراسیون حمایت خوبی از ما دارد و تلاش زیادی برای فراهم کردن امکانات مطلوب داشته است و اکنون باید با مبارزات خوب، جواب حمایت‌ها را بدهیم.

استکی که مدیر تیم‌های ملی است در مورد عملکرد تیم نونهالان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: اعزام این تیم کار بزرگی بود و همین تیم نونهالان، آینده‌ساز بوکس ایران است و کسب ۲ مدال از سوی تیم پنج نفره، خوب بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بوکس المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پایان دور مقدماتی رقابت‌های جهانی انتخابی المپیک تراپ مردان که با حضور ۱۴۰ ورزشکار در دوحه قطر برگزار می‌شود، محمد بیرانوند به همراه ۱۱ تیرانداز دیگر با ثبت امتیاز ۱۲۱، به طور مشترک در رده پنجم ایستاد تا راهی مرحله حذفی شود.   بیرانوند، اما در ادامه نتوانست جواز حضور در فینال را کسب کند و از دور رقابت‌ها کنار رفت. او پیش از این سهمیه المپیک پاریس را به دست آورده و حضورش در این دوره از بازی‌ها قطعی است.   در بخش بانوان نیز مرضیه پرورش‌نیا با ۱۱۴ امتیاز هجدهم شد و شیوا فرح‌پور امتیاز ۱۰۷ را ثبت کرد. هدایت تیم ملی تراپ کشورمان را نریمان نیکخو برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید