Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رخصی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در عید سعید قربان امسال ۱۲۰پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری نذورات و قربانی های مردم خیر استان کرمانشاه برپا شد و تاکنون بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نذورات برای مددجویان استان جمع آوری شده است.

رخصی در ادامه به طرح ویژه قربانگاه در تمامی شهرستان های استان اشاره کرد و اظهار داشت: طرح قربانگاه با هدف راه اندازی یک پایگاه ثابت و متمرکز که در آن خیران ضمن بازدید از روند ذبح و بسته بندی دام های اهدایی تحت نظارت سازمان دامپزشکی، می توانند شاهد توزیع قربانی در میان نیازمندان نیز باشند راه اندازی شد که ۵۰ درصد قربانی های اهدایی امسال از طریق همین طرح اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخصی با اشاره به ادامه روند جمع آوری نذورات مردمی تا سه روز آینده ابراز امیدواری کرد که میزان نذورات قربانی مردم استان از رشد بیشتری برخوردار باشد.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون تمامی درگاه های پرداخت نذورات نقدی برای خیران فعال است، تاکید کرد: کد آسان پرداخت #۱*۸۸۷۷*  ، شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی همچنان آماده دریافت نذورات نقدی خیران است.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه بیان کرد: دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری نیز همچنان به کار جمع آوری نذورات مردم خیر کرمانشاه مشغول هستند.

رخصی در ادامه نذورات اهدایی مردم در سال گذشته در عید سعید قربان سال را سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

۷۸ هزار خانوار با جمعیت نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر در استان کرمانشاه زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان، ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۶۲۲ روستا دارد.

۳۲۰۹/۸۰۶۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی قربانی کرمانشاه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل