Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@05:07:51 GMT

ذبح همزمان 40 راس گوسفند در قربانگاه «کهلا»

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۹۷۵۳

ذبح همزمان 40 راس گوسفند در قربانگاه «کهلا»

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: عید قربان عید پیروزی وظیفه بر غریزه است و حقیقت انسان زمانی آشکار می‌شود که در معرض امتحان و آزمایش الهی قرار گیرد وعید قربان عید الله اکبر است.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی شده است تا پایان سال جاری تعداد مراکز نیکوکاری در استان زنجان به 110 مرکز افزایش یابد، افزود: در سال گذشته بیش از 9 میلیارد و 200 میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است و از ابتدای امسال نیز بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون تومان از طریق این مراکز جمع‌آوری و در بین نیازمندان همان محل با محوریت مساجد توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: تقویت مسئولیت اجتماعی لایه‌های مختلف در قبال نیازمندان، ارتقای سرمایه اجتماعی و مردمی کردن فقرزدایی از اهداف مهم ایجاد مراکز نیکوکاری است.
صفری قربانگاه کهلا را اولین قربانگاه استان زنجان و از مهمترین قربانگاه‌های کشور خواند افزود: در سال گذشته تعداد 20 راس گوسفند توسط مرکز نیکوکاری شهدای کهلا ذبح شد که این تعداد امسال به 40 راس قربانی افزایش یافته است و مرکز نیکوکاری شهدای کهلا از ابتدای سال جاری تاکنون  بیش از 185میلیون تومان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و در بین افراد نیازمند توزیع کرده است که این نشان از همت والای مردم این منطقه است.
مدیرکل کمیته امداد ستان زنجان با اشاره به آیات وروایات و تاکیدات فراوان در قرآن کریم مبنی بر رسیدگی به ایتام و نیازمندان گفت: قرآن کریم در آیات مختلف به رعایت حقوق و رسیدگی به حال ایتام سفارش فرموده و ائمه اطهار(ع) شخصا به امور ایتام رسیدگی می‌کردند، لذا وقتی ایمان در کنار عمل صالح قرار گیرد حیات طیب رقم می‌خورد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان قربانی عید قربان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۲۰ راس گوسفند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بنا به اعلام مسئولین پلیس راه پیرانشهر علت سرعت غیر مجاز ماشین سواری بوده که باعث حادثه شده است.   این حادثه در حالی اتفاق افتاده که به کوچ میان بند عشایر چند روزی باقی نمانده است.   یکی از دلایل این حوادث از بین رفتن مسیر کوچ و همچنین عدم رعایت کشاورزان و دخل و تصرف به منابع طبیعی می‌باشد که برخورد مسئولین مربوطه با کشاورزان متخلف را می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد