Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل آسایشگاه معلولان و سالمندان استان گیلان روز سه شنبه به ایرنا گفت: خیرین و نیکوکاران با حضور در این آسایشگاه ضمن دلجویی و عیادت از سالمندان و معلولان نذورات قربانی شان را اهدا کردند.

سید علی حسینی افزود: بیش از ۱۳۰ گوسفند قربانی به آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان اهدا شده است.

وی اظهار داشت: ٢٠ عدد گوسفند به صورت مشارکتی نیز با حضور آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان و با حضور خیرین در این آسایشگاه ذبح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان حاضر بر اساس آخرین آمار ٤٠٠ نفر در آسایشگاه سالمندان و معلولان گیلان - رشت نگهداری می شوند که از این تعداد ٢١٠ نفر زن و ١٩٠ نفر مرد هستند . 

۷۲۸۶/۲۰۰۷/

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طب سنتی چه راهکار‌هایی برای افراد دارای معلولیت دارد؟ (فیلم) معلولان یک سال تلاش کردند، اما چقدر نتیجه گرفتند؟ سال ۱۴۰۳ را با چه مشکلاتی شروع می‌کنند؟ (فیلم) کسی صدای معلولان را در ایران می‌شنود؟ نه مجلسی‌ها و نه مردم، حتی خبرهای معلولان هم دیده نمی‌شود؛ (فیلم)

دیگر خبرها

  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟