Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرسون امیدوار است هافبک دانمارکی در لیگ برتر به فوتبال خود ادامه دهد.

طرفداری- پل مرسون، کارشناس تلویزیون انگلستان به تمجید از کریستین اریکسن و نقش کلیدی وی در موفقیت های تاتنهام پرداخت.

به نقل از اسکای اسپورتس، او در این خصوص گفت:

می تونم این را بگویم که اگر اریکسن پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تاتنهام را ترک می کرد، حتی شگفت زده می شدم آنها بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی او مقابل استون ویلا فوق العاده بود. شما ببینید تاتنهام نمی دانست برابر استون ویلا چه کاری انجام دهد. کسی به هری کین توپ نمی رساند و حریف نیز کاملا فشرده دفاع می کرد. اریکسن به زمین آمد و در 25 دقیقه همه چیز متفاوت شد. کمی عجیب بود که چرا او از ابتدا بازی نکرد.

مرسون اضافه کرد:

شما واقعا نمی خواهید بازیکنی مانند او را از دست دهید. فکر نمی کنم اریکسن امسال از تاتنهام جدا شود. در عوض او شاید فصل بعد به طور آزاد از تاتنهام جدا شود. بازیکنی مانند اریکسن می تواند قفل های یک بازی را بشکند، مسیر بازی را تغییر دهد و به بازی سرعت دهد. واقعا وقتی کریستین برابر استون ویلا به زمین آمد، تحت تاثیر عملکردش قرار گرفتم. امیدوارم بازیکنی ماندن او از تاتنهام و به طور کلی از لیگ برتر نرود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال آستون ویلا و چلسی از سری رقابت‌های هفته ۳۵ لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ساعت 2۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ویلا پارک برگزار خواهد شد. 

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه یک بر صفر به سود آستون ویلا پایان یافت. آخرین بازی دو تیم در جام حذفی انگلیس بود که طی دو بازی رفت و برگشت انجام شد. بازی رفت با نتیجه صفر صفر به پایان رسید، اما تیم چلسی در بازی برگشت با نتیجه ۳ بر ۱ تیم اونای امری را شکست داد. 

tags # چلسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا