Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@22:17:49 GMT

مقررات جدید برای دریافت گرین کارت آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۹۸۰۳

مقررات جدید برای دریافت گرین کارت آمریکا

کسی که به کمک‌های دولتی در آمریکا وابسته است طبق مقررات جدید، ممکن است در آینده نتواند گرین کارت این کشور را دریافت کند. این دستور را دولت ترامپ صادر کرده و قرار است از اواسط اکتبر اجرا شود.

 دولت دونالد ترامپ در آمریکا رویکرد شدیدتری در رابطه با سیاست مهاجرت را در پیش گرفته است. مهاجرانی که به کمک‌های دولتی متکی هستند در آینده ممکن است نتوانند اقامت دائم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اداره مهاجرت و خارجی‌ها در آمریکا، مقررات جدید از اواسط اکتبر سال جاری معتبر خواهد شد.

به نقل از دویچه وله، در حال  حاضر نیز شروط زیادی برای اخذ اقامت دائم در ایالات متحده آمریکا وجود دارد. برای نمونه، متقاضیان دریافت گرین ‌کارت یا کارت اقامت دائم باید ثابت کنند که از پس امور مالی خود برمی‌آیند.

اما در مقررات جدید رشته‌ای از برنامه‌های کمکی فهرست شده، مانند کمک‌های نقدی، غذایی، کمک‌مسکن و خدمات رایگان بیمه درمانی که در اعطای گرین‌ کارت یا کارت سبز به آن‌ها در آینده توجه خواهد شد.

"فقیرترین‌ها هدف قرار می‌گیرند"

بسیار محتمل به نظر می‌رسد که این مقررات با انتقاد روبرو شود. منتقدان می‌گویند، این اقدام جدید بیش از همه مهاجرانی از فقیرترین کشورها را هدف می‌گیرد.

از دیدگاه آن‌ها، قوانین جدید می‌توانند به چشم‌پوشی مهاجران از تقاضای کمک، آن هم وقتی که آن‌ها واقعا به کمک نیاز دارند منجر شود.

سالانه حدود ۵۴۴ هزار نفر برای دریافت گرین‌کارت آمریکا تقاضا می‌دهند که تعداد کمی ‌از آن‌ها به کمک‌های دولتی وابسته‌اند.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، معاون ارزیابی و انطباق اداره کل با اعلان خبر توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، ضمن تاکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا بیان نمود در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.
محمد نژاد ادامه داد: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است.
وی اظهار کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنابر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.
محمد نژاد ضمن تاکید برلزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد گفت: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند.

دیگر خبرها

  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی