Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:10:42 GMT

فعالیت مربیان غدیر در مازندران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۰۱۳۰

فعالیت مربیان غدیر در مازندران آغاز شد

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد عمدتا از اعضای هیات علمی دانشگاهها و مراکز علمی و صاحب نظران حوزه های علمیه استان هستند و به میان مردم می روند تا در باره فلسفه غدیر اطلاع رسانی کنند.

وی با اعلام این که غدیر یکی از اعیاد مهم اسلامی است که متاسفانه بخش بیشتری از جامعه در این خصوص اطلاع کافی و لازم را ندارند، توضیح داد: یکی از دلایل این ناآشنایی به شیوه و نوع برگزاری مراسم دهه غدیر در سال های گذشته بر می گردد که تنها در حد جشن و نواختن سازها خلاصه شد و کمتر به موضوع و فلسفه غدیر پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی گفت: بنیاد غدیر در مازندران برای جبران این نقیصه، آموزش مربیان غدیر را در دستور کار خود قرار داد و این افراد زیر نظر اساتید مرکز تخصصی غدیر در استان قم آموزش دیده اند و بر اساس درخواست از بنیاد غدیر مازندران به محافل و مناطق اعزام می شوند تا با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی مسائل غدیر را برای جامعه تشریح کنند.

وی از برگزار کنندگان مراسم دهه غدیردر محلات و مناطق در استان مازندران خواست تا برای پربارتر شدن این مراسم از حضور مربیان غدیر برای توضیح و تفسیر این موضوع استفاده کنند.

ابراهیمی شماره تلفن ۰۱۱-۳۳۳۱۰۲۸۹ را هم برای تماس با بنیاد غدیر در مازندران و درخواست اعزام مربی اعلام کرد.

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه در دهه غدیر

دبیر بنیاد غدیر در مازندران همچنین از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه طی دهه غدیر در استان خبر داد و گفت که این برنامه ها با هماهنگی و همراهی نهادهای فرهنگی برگزار می شود.

وی افزود : برگزاری  جشنواره شعر غدیر در نوشهر، صبحگاه ورزشی غدیر با حضور استاندار مازندران، حلقه های نهج البلاغه خوانی و نهج البلاغه دانی، اعزام مبلغان و مروجان دینی به روستاها و حمایت از پایان نامه های دانشجویی با موضوع غدیر بخشی از برنامه های دهه غدیر امسال در مازندران است.

بنیاد بین المللی غدیر در مازندران از سال های ابتدای دهه ۹۰ فعالیت خود را به ریاست نماینده ولی فقیه در استان  آغاز کرد و اعضای این بنیاد نهادها و ادارات فرهنگی هستند.

۲۰۹۶/۱۶۵۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان مازندران حوزه های علمیه شعر شماره تلفن نماینده ولی فقیه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری

عبدالحسین زمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در استان، اظهار کرد: این رویداد به منظور توانمندسازی شبکه امامان جماعت محلات استان در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

راهیار بنیاد جامعه پرداز هدایت در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رویداد شهید اصلانی با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد، افزود: ۱۲ نفر از امامان جماعت توانمند در سراسر استان برای حضور در این رویداد دعوت شده‌اند که این افراد می‌توانند به همراه پنج نفر از کنشگران مسجد یا محله خود که در قالب شبکه بانوان، قرآنی، هیأت مذهبی، رسانه محلی و شبکه تبلیغ خواهند بود در رویداد حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: در طرح شهید اصلانی به منظور توانمندسازی افراد شرکت‌کننده، دوره آموزشی یک روزه با حضور اساتیدی از بنیاد جامعه پرداز هدایت در روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

زمان‌پور عنوان کرد: این انتظار وجود دارد که در محله اول و در رویداد شهید اصلانی به اهداف تعیین شده یعنی توانمندسازی امامان جماعت دست پیدا کنیم، در ادامه نیز مقرر است رویداد شهید شهرکی برگزار شود که طراحی بوم مسئله است.

راهیار بنیاد جامعه پرداز هدایت در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه منتخبین رویداد شهید شهرکی در قالب رویداد شهید دارایی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد، اضافه کرد: در رویداد شهید شهرکی رقابتی بین مساجد محلات و شبکه امامان برگزار و بومی طراحی خواهد شد، امام پایگاه منتخب در این رویداد به همراه کنشگران مسجد در رویداد شهدی دارایی شرکت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در رویداد شهید دارایی حدود ۱۰۰ امام جماعت شاخص به همراه تیم خود از کل کشور حضور پیدا می‌کنند یعنی مقرر است در مجموع ۱۰۰۰ نفر در این رویداد شرکت داشته باشند.

زمان‌پور یادآور شد: قالب برنامه‌های رویداد شهید دارایی حول محور شبکه امامت انجام خواهند شد یعنی امام باید توانمندی لازم برای ایجاد شبکه در محل خود را داشته باشد تا به این ترتیب بتواند از کنشگران محل استفاده و برنامه‌ها همچنین اهداف مسجد را پیش ببرد.

راهیار بنیاد جامعه پرداز هدایت در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یکی از اهداف رویداد شهید دارایی این است که در مساجد علاوه بر جنبه عبادی، خدمات اجتماعی مساجد نیز تقویت و توانمندی لازم برای تحقق این مهم در امامان جماعت ایجاد شود.

کد خبر 6098088

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • تولیدات فاخر علمی از اهداف مهم بنیاد ملی علم
  • محققان حوزه ریاضی تا سقف ۱.۵ میلیارد تومان حمایت می‌شوند
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • حمایت ۳ میلیاردی بنیاد علم ایران از طرح‌های نوظهور و ۱.۵ میلیاردی از ریاضیدانان
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی