Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قرمزها چهارشنبه باید تیمش را در سوپر کاپ اروپا برابر چلسی هدایت کند.

طرفداری- یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول در مصاحبه با سایت رسمی یوفا، پیش از دیدار سوپر کاپ اروپا که میان لیورپول و چلسی برگزار خواهد شد، صحبت هایی انجام داد.

گفتگوی مربی لیورپول را با UEFA می خوانید:

شما در صحبت های خود در خصوص 'ذهنیت غول پیکر' بازیکنان تان صحبت کردید و این مسئله، در قهرمانی لیورپول در اروپا کلیدی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد بازیکنان دوباره به داشتن چنین ذهنیتی نیاز دارند.

وقتی از انجام کاری جواب می گیرید، این به شما کمک می کند که به انجام مجدد آن باور داشته باشید. این زمانی به ما کمک کرد که بازیکنانم را متقاعد کردم هر چیزی در فوتبال ممکن است. خدا را شکر تنها فردی که در رختکن این تفکر را داشت من نیستم و اینکه همه می دانند هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، کمک زیادی به ما می کند. مردم، هواداران و خودمان به خودباوری رسیده بودیم و همین موجب می شود کاری خاص انجام دهیم. هیچ جایگزینی برای ایجاد یک جو فوق العاده وجود ندارد و شما خودتان باید این کار را انجام دهید. ما می دانیم این چگونه جواب می دهد. گاهی اوقات جمعیت حاضر در استادیوم آن را شروع می کنند و گاهی ما شروع کننده آن هستیم. مهم نیست چه کسی شروع می کند؛ مهم این است که ما بتوانیم چنین جوی را ایجاد کنیم.

اجازه دهید در خصوص رقابت های بعدی صحبت کنیم. شما گفتید که این قهرمانی، پایان کار نیست و شروع کار شماست. با توجه به شروع فصل جدید، فکر می کنید چه چیزی نیاز دارید تا بر پایه این موفقیت پیش بروید؟

حریص باشید. این مسئله بسیار مهم است. شکی در این خصوص ندارم ولی مشخص است که باید چه کاری انجام دهیم. پس از فینال به مدت یک ماه هرجا که می رفتیم همه خوشحال بودند و از ما تعریف می کردند و در واقع همه چیز فوق العاده بود. این خوب است ولی در دنیایی متفاوت، این مسائل می توانند کمی از قدرت شما بکاهند ولی ما این گونه نیستیم. حقیقت این است که چنین اتفاقی می تواند برای شما رخ دهد و ما باید تنها کار خود را تکرار کنیم. در واقع در چیزهایی که خوب نبوده ایم، بهتر ظاهر شویم. بنابراین شرایط این گونه است.

سوپر کاپ اروپا در استانبول برگزار می شود. این موضوع برای لیورپول با توجه به سابقه تاریخی (قهرمانی لیورپول در سال 2005) تا چه حد مهم است؟

سوپر کاپ جامی نبود که من دوست داشتم نگاه کنم زیرا من معمولا در فینال های اروپایی شکست می خوردم. سوپر کاپ، جامی است که دلیل قهرمانی شما است. اگر شما در این بازی حضور نداشته باشید، یعنی در فینال پیروز نشده اید. امسال کاملا شرایط متفاوت است و مشتاقانه منتظر این دیدار بزرگ است. استانبول نیز شهر فوق العاده ای است.

انتظار چه نوع بازی ای را دارید؟ مانند دیدار فینال لیگ قهرمانان، مجددا دو تیم انگلیسی برابر هم قرار می گیرند؟ آیا این مسابقه متفاوت با قبلی است؟

متفاوت با فینال لیگ قهرمانان؟ بله امیدوارم این گونه باشد. آن بازی چشم نواز نبود ولی این مسئله اهمیت ندارد. شما دیدید هر دو تیم تحت فشار زیادی بودند که البته فینال به همین شکل است. این نیز یک فینال دیگر است ولی با بازی قبلی متفاوت است. در واقع یک فینال در ابتدای فصل آن هم با حریفی متفاوت است. چلسی تغییرات زیادی داشته است. آنها مربی جدیدی دارند و ادن هازارد نیز دیگر آنجا نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند

 نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد تا گام اول را محکم بردارد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کردند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود.  

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال