Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:56:21 GMT

محمدی: می خواهیم در هر رده 4 تیم ملی داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۰۵۳۵

محمدی: می خواهیم در هر رده 4 تیم ملی داشته باشیم

به تازگی کمیته جوانان در نشستی میزبان روسای کمیته جوانان هیات فوتبال استان ها در هتل آکادمی فوتبال بود.

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی، رییس کمیته جوانان که پیش تر سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشورمان بود در خصوص دلایل برگزاری این نشست گفت: این نشست، نشست هم اندیشی با روسای کمیته جوانان هیات فوتبال استان ها و هم چنین اعضای کارگروه ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما 5 کارگروه در کمیته جوانان تشکیل دادیم. استعداد یابی، تیم های ملی، ارزیابی و نظارت تیم های ملی و توسعه فوتبال پایه که اعضای این کمیته ها از مربیان باسابقه، اساتید دانشگاهی، کارشناسان خبره و هم چنین مدیرانی تشکیل شده است که می توانند برنامه ها را به دقت پیاده و رو به جلو ببرند. روسای کمیته جوانان هیات فوتبال استان ها را دعوت کردیم تا در جریان تغییرات قرار بگیرند و هم چنین با برنامه های تعریف شده از سوی کمیته جوانان آشنا شوند. این برنامه ها را برای روسای کمیته جوانان استان ها تشریح کردم. ما باید به سمت و سویی حرکت کنیم بچه ها از 4 – 5 سالگی که علاقه به فوتبال پیدا می کنند شرایط بازی را به دست بیاورند. مهم ترین اقدام صورت گرفته تعریف فلسفه برای فوتبال پایه است که با کمک کارگروه ها انجام شده است. انتخاب بازیکن، روش تمرین و نقشه بازی در رده های سنی مختلف پایه از سوی کمیته جوانان تعریف شده است و طبیعتا ما این را در همه استان ها پیاده خواهیم کرد و حتما به آکادمی های فوتبال هم ارایه خواهیم داد تا همه با هم یک راه و یک مسیر را دنبال کنیم. هم چنین به دنبال تکمیل کردن برنامه های قبلی هستیم که از سوی کمیته جوانان اجراء می شده است. برنامه امان این است که 9 منطقه استعداد یابی را به 32 پایگاه افزایش دهیم که در این صورت هر استان به یک پایگاه استعداد یابی تشکیل می شود و در ادامه این 32 پایگاه به 17 مرکز تبدیل می شوند که تعیین مراکز استعداد یابی برابر با توانمندی استان ها خواهد بود. ما به دنبال این هستیم در هر رده سنی چهار تیم ملی داشته باشیم و این الگو را همان طور که اشاره کردم به باشگاه ها هم ارایه خواهیم داد.

 

رییس کمیته جوانان در پایان گفت: به دقت برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت را دنبال می کنیم. ما بازی های مقدماتی جام ملت ها در رده سنی نوجوانان در همدان و در رده سنی جوانان در تهران را پیش رو داریم. هم چنین بازی های مقدماتی المپیک در تایلند. همه تلاش ما بر این است که علاوه بر موفقیت در بازی های مقدماتی نوجوانان و جوانان در رده سنی امید بعد از چهار دهه به المپیک صعود کنیم. برنامه مدت ما هم این است که در رده سنی نوجوانان و جوانان جواز حضور در بازیهای جام جهانی را به دست بیاوریم. این برنامه ها نیاز به حمایت دارد و ما نباید بر اساس نتایج قضاوت شویم و باید فرایندی که کمیته جوانان در پیش گرفته از سوی رسانه ها حمایت شود. اگر درگیر نتیجه گرایی شویم حتما با چالش مواجه خواهیم بود. ما در سایه این برنامه ها به وظایف تعریف شده برای کمیته جوانان که سیاست گذاری توسعه فوتبال پایه کشور، ساماندهی اعزام تیم ها و هم چنین کنترل و نظارت بر تیم های پایه واقف هستم و همه تلاش خود را بکار می گیریم از همه ظرفیت ها برای رشد فوتبال پایه کشور استفاده کنیم. اما همان طور که اشاره کردم حمایت از فرایندی که کمیته جوانان در پیش گرفته در پیشبرد برنامه ها تاثیر گذار است.

اکبر محمدی جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اکبر محمدی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی فردا بسیار حساس خواهد بود، مقابل تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، تلاش و انگیزه ۲ برابر خواهد کرد و اگر بخواهیم پیروز شویم باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی افزود: برای بازی آماده شده‌ایم، نمی‌خواهم پیش‌بینی کنم، در مورد آینده فکر می‌کنم و سعی می‌کنم مثبت فکر کنم تا آینده بهتر داشته باشیم؛ به آینده فکر می‌کنم اما دوست دارم در لحظه باشیم و امروزم بهتر از دیروز باشد، آدمی نیستم که برنامه ۱۰ ساله داشته باشم اما آینده را برای همه خوب مثل بهشت می‌بینم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای بازی آماده شدیم و ذهنیت بازیکنان آماده است، هر بازی و هر حریف متفاوت است و هر تیمی کیفیت و قدرت خود را دارد، بازی‌ها اصلاً آسان نیست و باید به حریف احترام بگذاریم.

وی تصریح کرد: به کیفیت خودمان نیز اعتقاد داریم اما برخی موارد مانند بازی نفت آبادان رخ می‌دهد، باید بپذیریم و گذر کنیم، باید مسؤولیت‌پذیر باشیم؛ این فصل از یک زمانی به بعد اتفاقات غیرعادی شد و نتایج خیلی نزدیک بودند؛ به دلایل مختلف، استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب است، برخی مواقع نتوانستیم کنترل کنیم و در مورد بازی با نساجی یا آلومینیوم اگر صحبت کنیم، می‌بینیم که لیگ آسان نیست.

مورایس ادامه داد: همچنین در مورد اتفاقات ورزشگاه آزادی: هر نوع توهینی به بانوان یا آقایان، خلاف ارزش‌های انسانی است؛ باید همدیگر را درک کنیم، دوستی ارزش‌های بالای انسانیت است و توهین هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.

وی گفت: چیزی که در ایران برایم بسیار جالب بود و تحسینش می‌کنم، آن است که در ایران به برخی جنبه‌های اخلاقی حساس هستند. به هر حال بچه‌هایی هستند که فوتبال را دوست دارند و می‌بینند، وقتی یک بازی فوتبال را به نمایش می‌گذاریم، نماینده آموزش مردم شهر، منطقه و کشور است اما مردم در بعضی موارد سطح آموزشی که نشان داده می‌شود را دوست ندارند و این موارد به دور از اخلاقیات است.

کد خبر 6097662

دیگر خبرها

  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم