Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@06:09:29 GMT

حمله جدید پهپادی به فرودگاه سعودی «ابها»

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۰۵۹۸

حمله جدید پهپادی به فرودگاه سعودی «ابها»

به گزارش فارس، یگان پهپادی ارتش و انصارالله یمن پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) فرودگاه «ابها» در ۲۰۰ کیلومتری خاک عربستان را با چند فروند پهپاد تهاجمی «قاصف k۲» هدف قرار دادند.

شبکه المسیره یمن با اعلام این خبر اما اشاره‌ای به جزئیات بیشتر و تلفات سعودی‌ها نکرد. فرودگاه ابها تا کنون بارها مورد هدف حملات پهپادی ارتش و انصارالله یمن قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تقریبا این فرودگاه به علت حملات یمنی‌ها فعالیتی ندارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از هلاکت و زخمی شدن چهار نظامی صهیونیست در حمله پهپادی حزب الله خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که در جریان حمله پهپادی حزب الله به المطله در شمال فلسطین اشغالی، دو نظامی کشته شده و دو نظامی دیگر زخمی شده است.

رسانه صهیونیستی حدشوت بزمان گزارش داد: بر اثر حمله با پهپادی انتحاری به المطله دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شده اند که حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

این در حالی است که دقایقی قبل، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، مقاومت اسلامی اسلامی امروز دوشنبه با پهپاد انتحاری مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب المطله هدف قرار داد و علاوه بر انهدام ادوات و تجهیزات آنها شماری از نظامیان دشمن صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

کد خبر 6098276

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان