Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از سپاه استان ، سردار علی محمد اکبری روز سه شنبه افزود: همزمان با دهه امامت و ولایت، بیش از ۱۰۰ طرح محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح خواهد شد.

به گفته وی، تحویل ۸۰باب منزل مسکونی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه امامت و ولایت در استان چهارمحال و بختیاری است که با همکاری بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ساخته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اکبری یادآور شد: به مناسبت دهه امامت و ولایت و اعیاد بزرگ قربان و غدیر، ۳۰۶ سری جهیزیه از سوی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به زوج های جوان استان چهارمحال و بختیاری اهدا می شود.
به گزارش ایرنا، پیش از این نیز سپاه چهارمحال و بختیاری در ارائه خدمات محرومیت زدایی چندین نوع خدمات را در مناطق کمتر برخوردار این استان ارائه کرده بود.

۲۰۹۷
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، ارادتمندان اهل بیت (ع) دیشب و امروز با حضور در مساجد، حسینیه ها، امامزاده ها و هیاتهای عزاداری در مصیبت شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع)  سوگواری و بر امتداد راه اهل بیت(ع) در حفظ و حراسان از دستورات اسلامی تاکید کردند.

سخنرانی ، مداحی  و مرثیه سرایی از دیگر برنامه این مراسم بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود شاندیز

دیگر خبرها

  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی