Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@12:25:40 GMT

مانور زلزله و ایمنی در سبزوار برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۰۷۶۰

مانور زلزله و ایمنی در سبزوار برگزار شد

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار به خبرنگار ایرنا گفت: این مانور با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان و با هدف سنجش آمادگی پاسخگویی در مقابل زلزله احتمالی و آرامش روانی شهروندان برگزار شد.
محمد علی جباری افزود: در این مانور که وقوع زلزله فرضی از طریق مرکز کنترل عملیات اضطراری استان در روستای طبس بخش مرکزی سبزوار با تخریب پنج واحد مسکونی اعلام شد تیم آواربرداری محل را امن و آسیب دیدگان را در مکان ایمن اسکان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بر اساس گزارش مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، دو زمین لرزه ۲.۶ و ۲.۵ ریشتری طی سه روز گذشته در شهرستان سبزوار به وقوع پیوست که در پی آن نیروهای هلال احمر این شهرستان به حالت آماده باش درآمدند.
وی گفت: طی یک سال گذشته طرح ملی خادم (خانواده آماده در مخاطرات) در راستای توانمندسازی افراد و آموزش مواجهه با حوادث برای چهار هزار و ۵۰۰ خانوار در این شهرستان برگزار شده است.
جباری افزود: همچنین ۶ هزار دانش آموز سبزوار در اجرای طرح ملی دادرس از آموزش های لازم امداد و نجات بهره مند شدند.
جمعیت هلال احمر سبزوار سه هزار داوطلب دارد که در حوادث به یاری مصدومان و حادثه دیدگان می شتابند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/۶۰۵۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امداد و نجات جمعیت هلال احمر زلزله زمین هلال احمر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از برپایی آیین اختتامیه دوره کشوری تربیت مربی مخابرات و ارتباطات رادیویی در استان سمنان خبر داد.

حسین درخشان ۱۴ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره ۳۴ نفر از فراگیران از سراسر کشور با حضور اساتید مجرب کشور در سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت چهار روز برگزار شد ادامه داد: این دوره آموزشی هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سمنان برگزار شد.

درخشان افزود: فراگیران حاضر در این دوره با سرفصل های، اصول و روشهای تدریس، شناخت بیسیم های دیجیتال، اصول مکالمه و کد و رمز ،معرفی تلفن های ماهواره ای، فنون کلاس داری، معرفی بیسیم های راه دور، انواع آنتن ها، سامانه های جهت یابی، آشنا شدند. 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به دربرگیری این دوره یادآوری کرد: در این دوره فراگیرانی از استان های مختلف کشور حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان