Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:31:18 GMT

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۰۸۲۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام معرفی شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، و تعداد از مسئولان مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام معرفی شد. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، ظهر امروز با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، و تعداد از مسئولان مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتصاب مدیران کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و لرستانواکنش توئیتری علم‌الهدی به انتصابش در پژوهشگاه قوه قضائیهانتصاب دبیر و نایب رئیس مردان فدراسیون ناشنوایان

در این مراسم، مظفر علیشاهی، به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان ایلام به حُضار معرفی و از تلاش‌های حیدرزاده مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان ایلام تقدیر شد.

در کارنامه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان ایلام، معاون ورزش و توسعه استان‌های خوزستان و البرز و دارای مدرک دکتری تخصصی تخصصی حوزه ورزش دیده می‌شود.

علیشاهی بومی استان ایلام بوده و تاکنون در استان خوزستان مشغول خدمت بوده است.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمهدی محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۱۲۵ هزار و ۴۴۰ کیلوگرم آرد به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برای کارخانه آرد در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی دره شهر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام به عرضه در شبکه ۷۵ تن گندم موجود در انبار کارخانه و قطع سهمیه سه ماهه، کارخانه را به پرداخت ۱۰ درصد ارزش کالا معادل یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته محمدی، با اعتراض متهم پرونده در شعبه دوم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی ایلام بررسی و با توجه به شعار سال و برای جلوگیری از تعطیل نشدن کارخانه، قطع سه ماهه سهمیه کارخانه را به پرداخت ۲۵ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال جزای نقدی تبدیل کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام افزود: با گزارش اداره صمت استان پیرامون عرضه خارج از شبکه گندم یک کارخانه آرد، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6100489

دیگر خبرها

  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • سیانکی سرمربی جوانان پاس شد
  • توضیح اسبقیان درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد
  • بازدید مدیرکل ورزش و جوانان تهران از تمرین تیم ملی ژیمناستیک
  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی