Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که قاهره روز دوشنبه میزبان نمایندگان گروه های اپوزیسیون سودان بود.

در این بیانیه آمده است: نمایندگان گروه های ائتلاف آزادی و تغییر و جبهه انقلابی نشست ۲ روزه در مصر برگزار کردند، نشستی که نتایج آن اعلام نشد.

در ادامه بیانیه گفته شده است: آنچه که در جریان نشست گروه های مذکور رخ داد به اطلاع رهبران سودان خواهد رسید و این در حالی است که به نتایج این مذاکرات یا دستیابی به توافق، سخنی گفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه مصر اعلام کرد که قاهره به رایزنی های خود با برادران سودانی و کشورهای همسایه سودان با هدف برقراری صلح و ثبات در این کشور ادامه خواهد داد.

بنا بر اعلام وزارت خارجه مصر، قاهره به حمایت از دولت جدید سودان در راستای تلاش برای تحقق خواسته های ملت سودان ادامه خواهد داد.

کد خبر 4691474

منبع: مهر

کلیدواژه: سودان مصر قاهره ائتلاف آزادی و تغییر سودان ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه عراق ایران دونالد ترامپ روسیه جنگ 2015 یمن عربستان سعودی افغانستان خلیج فارس ترکیه کشمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در روز پایانی مسابقات بین المللی اسکواش قطر جونیور، نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال با ارزش نقره و برنز شدند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به نشان نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب نشان برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب نشان برنز شد.   باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • از خواسته‌های خود پا پس نمی‌کشیم/ چرا باید اسیران را بدون اطمینان از پایان جنگ آزاد کنیم؟
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است