Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی البرز با اشاره به طرح الزام استفاده از کارت سوخت گفت: کارت‌های سوخت جایگاه‌های توزیع همچنان فعال است اما مالکان خودرو باید هر چه زودتر کارت سوخت خود را دریافت کنند.

ابراهیم توسلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، در خصوص وضعیت توزیع سوخت با الزامی شدن طرح استفاده از کارت سوخت گفت: علی‌رغم تأکید بر استفاده از کارت سوخت شخصی اما کارت سوخت جایگاه‌های عرضه همچنان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تأکید بر این است که مردم از کارت سوخت خودشان استفاده کنند، بر همین اساس میزان بنزینی که با کارت سوخت جایگاه‌های عرضه می‌توان دریافت کرد از 60 لیتر به 40 لیتر کاهش یافته است.

توسلی در خصوص سهمیه کارت سوخت شخصی هم گفت: کارت سوخت شخصی هر ماه 200 لیتر سهمیه دارد و هر روز فقط 60 لیتر می‌توان سوخت دریافت کرد، این سهمیه در صورت استفاده نشدن به ماه‌های بعد منتقل نمی‌شود.

وی با تأکید مجدد بر استفاده از کارت سوخت شخصی خاطرنشان کرد: مالکان خودرو برای دریافت کارت سوخت با در دست داشتن کارت خودرو، کارت ملی و بیمه‌نامه به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند تا پس از ثبت نام، کارت از طریق پست برای آنان ارسال شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی البرز افزود: کسانی که قبلاً برای دریافت کارت سوخت مراجعه اما هنوز کارت خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس+10 (اینجا) وضعیت کارت خود را پیگیری کنند.

به گزارش ایسنا، هزینه ثبت نام کارت سوخت 10 هزار تومان است.

همچنین در صورتی که مالکان خودروها در استفاده از کارت سوخت خود با هر مشکلی روبه‌رو شدند، از طریق سایت niopdc.ir و یا تماس با شماره ۰۹۶۲۷ اقدام کنند و تا امروز علاوه بر رمز جاری کارت، ۴ رقم آخر کد ملی شخصی که نام او پشت کارت سوخت درج گردیده، به عنوان رمز کارت در جایگاه سوخت‌گیری، قابل قبول است.



انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف پخش فرآورده های نفتی خودرو کارت جایگاه سوخت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی نوروز شمسی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد 1403 گفت: از دی‌ماه سال گذشته مراحل ثبت‌نام آزمون انجام شده و در چند نوبت نیز تمدید شده است. بر این اساس تا کنون 58 هزار نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه "آزمون امسال به صورت کاغذی و حضوری خواهد بود"  خاطر نشان کرد: در حدود  34 حوزه در مراکز استان‌ها برای آزمون در نظر گرفته شده است و تلاش شده تا این حوزه‌ها از توزیع مناسبی برخوردار باشند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، سپس به برگزاری آزمون در دو نوبت صبح و عصر اشاره و تصریح کرد: داوطلبان از روز یکشنبه 6 خرداد تا صبح روز آزمون می‌توانند برای دریافت کارت خود از طریق سایت اقدام نمایند. همچنین هم‌زمان با دریافت کارت، امکان اصلاح معدل‌ها نیز در سایت برقرار شده است.

دکتر نوروز شمسی، اعلام نهایی نتایج آزمون را در نیمه دوم شهریورماه اعلام کرد و افزود:  به داوطلبان توصیه می‌کنم پس از اعلام دریافت کارت آزمون، هر چه سریع‌تر برای دریافت کارت اقدام کنند و در خصوص محل آزمون نیز دقت لازم را داشته باشند.

وی در پایان از داوطلبان خواست برای حضور در آزمون تأخیر نداشته باشند و یادآور شد: زمان شروع به تحصیل پذیرفته‌شدگان، از اول مهر 1403 خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • ماجرای فروش گواهینامه‌؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!