Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@16:38:50 GMT

نسخه جدید Need For Speed به زودی معرفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۱۰۴۹

نسخه جدید Need For Speed به زودی معرفی می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که نسخه جدید بازی Need for Speed قرار است در اواخر سال جاری وارد بازار شود، اما تاکنون تاریخ دقیق معرفی این بازی توسط شرکت سازنده اعلام نشده بود و همین موضوع باعث سردرگمی بسیاری از گیمر‌های سبک شبیه سازی رانندگی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرده که در اواخر هفته جاری قرار است این وضعیت به طور کلی تغییر کند و گیمر‌ها به طور کامل از نسخه جدید بازی Need for Speed اطلاعات بدست خواهند آورد.

صبح دیروز شرکت الکترونیک آرتز تایمر شمارش معکوسی را در وب سایت خود قرار داد که بالای این تایمر لوگوی بازی Need For Speed گذاشته شده و ظاهرا این تایمر در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه به پایان می‌رسد. قطعا شرکت EA همزمان با به پایان رسیدن این تایمر دست به انتشار تریلر یا اطلاعات اصلی بازی Need For Speed خواهد زد که می‌تواند سوالات بسیاری از گیمر‌ها را جواب دهد.

بازی Need For Speed یکی از عناوین اصلی شرکت الکترونیک آرتز به حساب می‌آید که طرفداران زیادی نیز دارد و گیمر‌های زیادی منتظر عرضه این عنوان هستند. آخرین نسخه منتشر شده از این عنوان که Need for Speed Payback نام داشت و در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، نتوانست نظر منتقدان را جلب خود کند و به شدت مورد انتقاد توسط منتقدان قرار گرفت. اما با توجه به سابقه این مجموعه و از آنجایی که شرکت الکتزونیک آرتز از نسخه قبلی این بازی تجربه بسیار بدی کسب کرد احتمالا ایردات و مشکلات نسخه قبلی این مجوعه در نسخه جدید مجموعه Need For Speed وجود نداشته باشد و این عنوان بتواند موفقیت جدید را برای شرکت EA رقم زند.

بیشتر بخوانید: یوبیسافت مجموعه Splinter Cell را ادامه خواهد داد

با این حال نمی‌توان درباره این بازی تا زمان معرفی رسمی این بازی و اتشار تریلر از آن، نظر دقیق داد و باید تا زمان معرفی این بازی یعنی روز  چهار شنبه صبر کرد.

انتهای پیام/

تاریخ معرفی نسخه جدید بازی Need For Speed اعلام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌

با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سجاد عباسی فشمی، مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث که در حقیقت بهترین‌ها و برترین‌های این صنعت هستند، اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ماه‌های گذشته و با همکاری دانشگاه‌های مطرح کشور، فرایند دریافت رزومه از فارغ‌التحصیلان یا دانشجویایی که در ترم‌های پایانی حوزه‌های مرتبط با صنایع سلامت یا تجهیزات پزشکی مشغول به تحصیل هستند، جهت تصدی چندین موقعیت شغلی مورد نیاز زیست بوم انجام شده و تاکنون صدها رزومه به دست ما رسیده که بررسی‌های اولیه و غربال آن در حال انجام است. 

عباسی فشمی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ایستگاه کار، رویداد صدف جاب میت خواهد بود. هدف صدف جاب میت ارتباط و اتصال بین صنعت، دانشگاه و فناوری است، به نحوی که مصاحبه‌های استخدامی افراد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در محل نمایشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگانی که در قالب فردی یا در گروه‌های دانشجویی از ایستگاه کار بازدید می‌کنند، می‌توانند رزومه خود را برای سامانه صدف ارسال کنند. اما تنها تفاوت فرایند آنان این است که غربالگری و هماهنگی جلسات آنها پس از اتمام نمایشگاه اجرا خواهد شد. همچنین در محل غرفه برای افرادی که می‌خواهند تحصیلات دانشگاهی در حوزه سلامت داشته و هنوز مردد به انتخاب رشته هستند و نیز دانشجویانی که در ترم‌های ابتدایی هستند، مشاوره‌های شغلی و منتورینگ در نظر گرفته شده است.

به نقل از پارک فناوری پردیس، کارفرمایان و کارجویان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی می‌توانند به سامانه صدف به نشانی iranhealth2024.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»