Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: باید با هماهنگی، همدلی و همنوایی و هم افزایی لازم با مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی رونق تولید را به معنای واقعی اجرایی و عملی نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: باید تلاش نماییم که اشتغال در درجه اول ثابت و سپس افزایش یابد و در جهت اجرایی نمودن رونق تولید قدم جدی و علمی برداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: با حضور استاندار اردبیل و بهمراه اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت هفتگی در واحد‌های تولیدی حضور یافته و مسائل و مشکلات واحد‌ها را از نزدیک بررسی می‌کنیم و مسائلی که در استان قابل حل باشد با تمام وجود روانسازی می‌شود و آن دسته از مسائلی هم که از طریق مرکز قابل حل است به تهران منعکس می‌شود که از وظایف خود می‌دانیم پیگیری‌های لازم را برای رفع آن‌ها داشته باشیم.

صادقی با بیان اینکه مشکلات بیشتر واحد‌های صنعتی و تولیدی و واحد‌های صنفی استان با حل مشکلات بانکی مرتفع می‌شود، در این میان بانک‌های عامل استان نقش اصلی را در رونق اقتصادی استان اردبیل بر عهده دارند.

انتهای پیام/ح

بانک‌های عامل نقش اصلی را در رونق اقتصادی اردبیل دارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنعتی تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    یازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به رياست جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی مرتبط با راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفت.

 برای حل مشکلات این واحدها    مصوباتی به تصویب اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد