Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه پروژه «چهارفصل تئاتر ایران» و دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با انتشار فراخوانی، نمایشنامه‌نویسان خارج از پایتخت را به مشارکت در سومین فصل از این پروژه دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه هنری، دبیرخانه پروژه جامع ملی «چهار فصل تئاتر ایران» در سومین فصل از دوره نوین خود با انتشار فراخوانی از کلیه علاقه‌مندان به نمایشنامه‌نویسی که خارج از کلانشهر تهران زندگی می‌کنند دعوت به عمل آورد تا با ارائه  طرح و ایده‌های اولیه خود در این پروژه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عنوان این فصل از پروژه در دوره نوین آن «خانواده در آینه تئاتر» است و علاقه‌مندان به منظور شرکت در آن باید به نکات زیر توجه کنند:

ـ این دعوت هیچ محدوده‌ای به لحاظ موضوعی ایجاد نمی‌کند؛ جز اینکه مرکزیت داستان باید حول محور خانواده باشد.

ـ محدودیتی  از نظر مکتب اثر وجود ندارد و الزامی بر رئالیستیک بودن و واقع‌گرایی اثر نیست.

ـ آثاری که در کنار مقوله خانواده، به سبک زندگی ایرانی و اسلامی بپردازند در اولویت خواهند بود.

 

شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند تا 20 شهریورماه سال جاری ایده‌های اولیه خود را به نشانی پست الکترونیک sahnemagazine@yahoo.com ارسال کنند.

 

همچنین بنا به توصیه «ایوب آقاخانی»، مدیر و مؤسس این پروژه، نمایشنامه‌نویسان جوان می‌توانند آثار نمایشی مرحوم «اکبر رادی» را به عنوان مرجع برای تقریب ذهن بیشتر مورد مطالعه قرار دهند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان دعای عرفه عید قربان مراسم دعای عرفه روز خبرنگار شبستان یزد روزنامه دهه ولایت و امامت عید سعید قربان خراسان جنوبي چهار فصل تئاتر ایران حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر