Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@15:13:38 GMT

۶۰ الگو به مرحله عملی جشنواره تدریس برتر قم راه یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۱۴۱۵

۶۰ الگو به مرحله عملی جشنواره تدریس برتر قم راه یافت

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا قاسمی نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: با توجه به اهمیت آموزش بزرگسالان و نگه داشت آن‌ها در کلاس‌های سوادآموزی، ارتقای کیفی کلاس‌ها و دانش آموزش‌دهندگان و نیز برخورداری از روش‌های علمی و نو در راستای بهبود و ارتقای سطح تخصصی و شغلی آموزش‌دهندگان نخستین جشنواره ملی الگوهای تدریس برتر در سطح کشور برنامه‌ریزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرحله استانی این جشنواره در قم از امروز ۲۲ مردادماه در مدرسه شاهد شهید گل‌دوست ناحیه سه آغاز و تا ۲۴ مردادماه نیز ادامه خواه داشت.

قاسمی نیا،‌ با اشاره به روند اجرایی مرحله استانی این جشنواره گفت: فراخوان جشنواره در فروردین‌ماه امسال ابلاغ که در مرحله نخست ۶۰ الگو به صورت مکتوب به دبیرخانه این جشنواره در استان ارسال شد که تمام این آثار برای ارائه عملی این روش‌ها به مرحله دوم جشنواره راه یافتند.

وی ادامه داد: ۱۰ مورد از الگوهای برتر تدریس که موفق به کسب حداقل ۶۰ امتیاز در مرحله عملی شوند به عنوان الگوهای برتر قم به مرحله کشوری این جشنواره که نیمه دوم سال در تهران برگزار می‌شود،‌ اعزام می‌شوند.

معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش قم، اظهار داشت: این جشنواره برای دوره‌های سوادآموزی و انتقالی معادل اول تا ششم ابتدایی و برای تدریس در درس‌های آموزش فارسی، ریاضی، قرآن،‌علوم تجربی، فرهنگ اسلامی و علوم اجتماعی ویژه بزرگسالان است.

۳۵۰ آموزش‌دهنده در قم با فعالیت‌های سوادآموزی به صورت داوطلب مشارکت دارند که بیش از ۷۵ درصد این افراد دارای مدرک کارشناسی و مابقی دارای مدرکی بالاتر از کارشناسی هستند که این موضوع یکی از ویژگی‌های برجسته سوادآموزی قم است.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آموزش و پرورش ارتقای سطح قرآن قم کارشناسی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار