Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: فصل قبل با پیراهن ملوان بندرانزلی، سال خاطره انگیزی برایم رقم خورد و حتی توانستم از لیگ یک، به تیم ملی برسم. تاریخ انتشار: 14:09 - 22 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۳۰۰

شهریار مغانلو مهاجم پیکان در گفت‎وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار تدارکاتی تیمش مقابل استقلال که عصر روز گذشته (دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: بازی خوبی به اجرا گذاشتیم و توانستیم در نهایت برنده به رختکن برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال دو تیم کامل دارد که در نیمه دوم، اکثر بازیکنان اصلی خود را به بازی گرفت، ولی با این حال، پیکان هم عملکرد خوبی داشت و با اینکه نتیجه در بازی‌های تدارکاتی اهمیتی ندارد، ولی به برد رسیدیم.

وی افزود: جدا از دو گلی که به ثمر رساندیم، یکبار تیر دروازه استقلال را لرزاندیم. خودم هم موفق به گلزنی شدم و بدون انجام کار اضافی، دروازه حریف را باز کردم. واقعیت این است که طی هفته‌های گذشته، پیکان موفق شد بازی‌های تدارکاتی مهمی مقابل تیم‌های مدعی و باشخصیت لیگ انجام بدهد و توانایی هایش را به نمایش بگذارد. این وضعیت به ما کمک می‌کند تا به هماهنگی بهتری برسیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: شرایط پیکان در این فصل با مربی باشخصیتی مثل حسین فرکی می‌تواند بسیار خوب باشد. خودم هم در وضعیت خوبی به سر می‌برم. فصل قبل با پیراهن ملوان بندرانزلی، سال خاطره انگیزی برایم رقم خورد و حتی توانستم از لیگ یک، به تیم ملی برسم. حالا هم تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در تیم ملی بمانم و آینده خوبی برای خودم بسازم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیکان استقلال تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره دیدار اخیرشان مقابل استقلال عنوان کرد: همه بچه‌های تیم انگیزه زیادی داشتند تا در این بازی نتیجه بگیرند و تمام تلاش خود را کردند، اما با وجود عملکرد خوبی که در نیمه دوم و به ویژه دقایق پایانی داشتیم و ممکن بود یک امتیاز بگیریم، در زدن گل سوم بدشانس بودیم.

او که پس از حضورش در زمین نمایش خوبی در میانه زمین ارائه کرد و شمس‌آذر هم با این تغییرات توانست دو گل به استقلال بزند، ابراز کرد: هر زمان آقای دقیقی صلاح بداند، بازی می‌کنم و در خدمت تیم هستم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و روند خوبی که در این فصل داریم را ادامه بدهیم. با این وجود به نظرم تیم ما عملکرد قابل تحسین برابر استقلال داشت.

هافبک تکنیکی شمس‌آذر که پایه‌گذار گل اول مقابل استقلال بود، عنوان کرد: همیشه هر چند دقیقه که فرصت داشته باشم، همه وجودم را می‌گذارم تا تیم موفق شود و در این بازی هم سعی کردم بهترین کار را انجام بدهم و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها آن توپ تبدیل به گل شد ولی معتقدم استقلال شانس آورد که لحظه آخر گل مساوی را نخورد.

جعفری درباره دیدار آینده شمس‌آذر مقابل پیکان گفت: مطمئنا بازی سختی در پیش داریم و نمی‌توانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. متاسفانه هواداران را در این مسابقه کنار خودمان نمی‌بینیم، اما امیدوارم با تلاش همه بچه‌ها و تدابیر کادر فنی و البته زحمات و حمایت‌هایی که باشگاه و آقای شهاب زندی دارند، نتیجه بگیریم.

دیگر خبرها

  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته