Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@23:18:15 GMT

تمرینات ذوب‌آهن ۲ روز تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۱۹۵۰

تمرینات ذوب‌آهن ۲ روز تعطیل شد

به گزارش وانانیوز، 

تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته در دیدار برگشت به مصاف تیم الاتحاد عربستان و با نتیجه ۴ بر ۳ و در مجموع ۶ بر ۴ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

پس از این بازی ذوبی‌ها امروز (سه‌شنبه) از قطر به ایران برگشتند و با نظر منصوریان تمرینات سه‌شنبه و چهارشنبه تیم تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب شاگردان منصوریان از روز پنج‌شنبه هفته جاری دوباره تمرینات خود را در اصفهان آغاز می‌کنند تا آماده حضور در لیگ برتر نوزدهم شوند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر ذوب آهن لیگ قهرمانان آسیا الاتحاد عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و تیم ملی والیبال ایران برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

ملی‌پوشان تمرینات خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کردند و از روز دهم اردیبهشت ماه این تمرینات با لیست ۱۸ نفره پائز، فاز جدی‌تری به خود گرفت. در ادامه این تمرینات، امروز یک اتفاق جالب توجه رخ داد. دز این تمرین موریس موتا پائز ملی‌پوشان را سورپرایز کرد. سرمربی تیم ملی برخلاف روال همیشه که تمرینات بدنسازی در نوبت صبح انجام می‌شد، دستور داد که بازیکنان در تمرین عصر به جای تمرینات توپی، مشغول حرکات بدنسازی شوند.

پائز که این روز‌ها با وسواس بیشتری تمرینات تیم ملی را دنبال می‌کند، به خاطر اختلاف ساعت بین ایران و برزیل دست به تغییر برنامه تمرینی زد تا بازیکنان تیم ملی به این شکل تا حدودی با تغییرات زمانی وفق پیدا کنند.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد