Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی طی بیانیه‌ای خطاب به رئیس جدید دانشگاه علوم قضایی آورده است: این دانشگاه با وجود تلاش‌های خالصانه مدیران گذشته، کماکان نیاز به تغییرات و اصلاحات عمده در واحد‌های مختلف دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی طی بیانیه‌ای ضمن قدردانی از تلاش‌های شریعت باقری رئیس سابق این دانشگاه خطاب به رئیس جدید دانشگاه علوم قضایی آورده است: این دانشگاه با وجود تلاش‌های خالصانه مدیران گذشته، کماکان نیاز به تغییرات و اصلاحات عمده در واحد‌های مختلف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به شرح زیر است:
باسمه تعالی

" تشکل‏هاى دانشجویى براى رسیدن به آرمان‌ها به وجود مى‏ آیند که فراتر از مسأله به قدرت سیاسى رسیدن و حکومت را به دست‏ گرفتن است. هدفهاى اصلى تشکل‏هاى دانشجویى همان چیزهایى است که بر روى طاق بلند جنبش دانشجویى نوشته شده؛ ضدیت با استکبار، کمک به پیشرفت کشور، کمک به اتحاد ملى، کمک به پیشرفت علم، حضور و شرکت در مبارزه و پیکار همگانى ملت ایران براى غالب‏ آمدن بر توطئه‏‌ها و بر دشمنى‏ ها. این‏ها هدف اصلى است، این را باید فراموش نکنند. "
(مقام معظم رهبری)

جناب آقای دکتر شریعت باقری

تشکل بسیج دانشجویی به نمایندگی از بسیجیان دانشگاه از زحمات حضرتعالی جهت رشد و ارتقای دانشگاه مراتب قدر دانی و تشکر را به رسم " من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق " به جا می‌آورد. تلاش‌های قریب به شش ساله شما در این جایگاه یقینا در تاریخ دانشگاه ماندگار است که موجب رشد و بهبود نسبی مجموعه در برخی از واحد‌ها به خصوص عمرانی، امکانات رفاهی و جذب دانشجویان نخبه علمی و سایر موارد گردیده است.
برای حضرتعالی آرزوی توفیق و خدمت به جامعه در عرصه‌های آینده را از خداوند متعال مسئلت داریم.

جناب آقای دکتر محسنی
رییس محترم دانشگاه علوم قضایی

انتصاب حضرتعالی به عنوان رییس محترم دانشگاه علوم قضایی از سوی حضرت آیت الله رییسی که یقینا نشانگر کارآمدی، تعهد و تخصص جنابعالی است، تبریک گفته و از خدواند متعال آرزوی توفیق روزافزون برای شما می‌نماییم.

رجاء واثق داریم حضور حضرتعالی به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه، از آن جهت که آشنایی و اشراف کامل به مجموعه دارید، موجب تحول در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، تربیتی و سایرقسمت‌های دانشگاه خواهد شد.

یقینا جنابعالی به اهمیت دانشگاه به عنوان شاهرگ قوه قضاییه جهت تربیت قضات آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستحضرید و این دانشگاه با وجود تلاش‌های خالصانه مدیران گذشته، کماکان نیاز به تغییرات و اصلاحات عمده در واحد‌های مختلف دارد.

ما بسیجیان دانشگاه علوم قضایی به عنوان تشکل انقلابی دانشگاه، حضور حضرتعالی را به عنوان استاد متواضع و انقلابی در این جایگاه به فال نیک گرفته و آمادگی خود را جهت پیشبرد اهداف اصلی دانشگاه اعلام می‌نماییم.

ان شاءالله دانشگاه علوم قضایی در عصر مدیریت حضرتعالی به حول و قوه الهی و عنایت خاصه شهدای والامقام به اهداف اصلی خود دست یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم قضایی رئیس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  دکتر محمدرضا داداشی، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در خصوص این خبر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳ صبح روزهای ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه میزبان متقاضیان رشته‌های علوم انسانی و علوم تجربی می‌باشد. وی ادامه داد: این آزمون با رقابت بیش از ۲۷ هزار نفر داوطلب در سطح استان گلستان در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی، برگزار می‌شود که دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد علی آباد، واحد آزادشهر، واحد گنبد و بندرگز نیز مجری برگزاری این رقابت مهم می‌باشند. نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به تغییر نوبت‌های برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح پنج‌شنبه، گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در نوبت عصر پنج‌شنبه و علوم تجربی در نوبت صبح جمعه به رقابت خواهند پرداخت. دکتر داداشی با اشاره به برگزاری همزمان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو/معلم سال ۱۴۰۳ و تفاوت برگزاری آن نسبت به سال‌های گذشته افزود: امسال متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان علاوه بر دفترچه سوالات عمومی و تخصصی، یک دفترچه ویژه دریافت کرده که حاوی سوالات دروس (هوش و استعداد معلمی) و نیز (تعلیم و تربیت اسلامی) خواهد بود. داداشی گفت : کارت ورود به جلسه از ۲ اردیبهشت از طریق تارنمای سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار گرفته و باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه، از روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در دو نوبت صبح و عصر، در محل دانشگاه منابع طبیعی گرگان فعال خواهد بود لذا داوطلبان، در صورت لزوم می‌توانند به این دانشگاه مراجعه کنند. وی  تاکید کرد: لازم است داوطلبان عزیز در زمان مقرر با همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت ملی یا شناسنامه، مداد نرم و پاک‌کن در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند. همچنین همراه داشتن هرگونه وسیله‌ی اضافه مثل کیف، موبایل، ساعت هوشمند، ماشین حساب و هر نوع نوشیدنی و خوراکی و ... در جلسه آزمون ممنوع است.

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان