Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@14:05:23 GMT

تاکید وزیر اطلاعات بر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۲۶۸۵

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان سمنان ارزشمندترین داشته جامعه اسلامی را عزت دانست و تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال این است تا با انواع توطئه ها و جنایات مقابل ملتی که راه عزت را در پیش گرفته بایستاد.

وی صبر ، پایداری و مقاومت در کنار تقوا را راهبرد کارآمد نظام مقابل تحریم ها دانست و تصریح کرد: خداوند در قرآن موفقیت و پیروزی ملت های مسلمان را تضمین کرده است ،به سختی و دشواری ها به عنوان نردبان رشد و تعالی نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی، حمایت از فعالان اقتصادی و رونق تولیدات صنعتی را از نقاط قوت استان سمنان برشمرد و یاد آور شد: خطوط تولید متکی به مواد اولیه و تجهیزات داخلی راه توسعه بازار اشتغال و بی اثر کردن تحریم ها است.

علوی هزینه های تحمیل شده از تحریم های امریکا و استکبار را به تعبیر قرآن سختی های دانست که پس از آن گشایش نصیب مردم مقاوم و صبور خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علوی وزیر اطلاعات مفسدان اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند

امیر سیاح رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت گفت: به طور کلی خدمات دولت به صورت غیر مستقیم در حال انجام است، ولی امروزه از طریق شناسه یکتا این خدمات صورت می گیرد. 

به گفته رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت، افرادی که مجوزهای شناسه یکتا را نداشته باشند نمی توانند خدمات دریافت کنند.  اگر تولید کننده و یا فعال اقتصادی باشند شامل این گروه خواهد شد. 

 سیاح تصریح کرد: با شناسه یکتا تمامی افراد می توانند نوع فعالیت عرضه کننده خدمت را تشخیص دهند و از نوع فعالیت عرضه کننده خدمت فعالان اقتصادی اطمینان حاصل کنند.

 او تصریح کرد: درگاه ملی مجوزها باعث شده جلوی تخلفات ،کالاهای فیک و  دیگر موارد گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست