Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند درباره تغییرات رخ داده در ورزشگاه ها در راستای الزامات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ عنوان کرد:مایه خرسندی است که جامعه فوتبال و مردم عزیز علاقمند در هفته ها و روزهای اخیر خبرهای خوبی از اکثریت ورزشگاه هایی که مسابقات لیگ برتر در آن ها برگزار می شود شنیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحولات با تلاش گسترده وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، باشگاه ها، ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و شرکت تجهیز عملیاتی شد تا در مسیر رفاه حال تماشاگران برای فصل آتی مسابقات گام های استواری برداشته شود. اتفاقی که در سیرجان و قائمشهر رخ داد نمونه عملی تحقق اهداف بزرگ در بحث زیرساخت ها بود که می تواند برای همه باشگاه ها الگو باشد.

وی ادامه داد: به عنوان عضوی از خانواده بزرگ فوتبال، صمیمانه سپاسگزار تلاش های صورت گرفته هستم. اینکه باشگاه ها تلاش کردند تا بستر لازم برای تحقق استاندارهای مدنظر انجام شود، هزینه های زیادی را می طلبید که با همت و تلاش و کوشش همه جانبه رنگ واقعیت به خود گرفت و لذا طرح مباحثی چون ظاهری بودن این تغییرات ظلم،توهین و بی انصافی در حق مردم ،باشگاه ها و خانواده فوتبال تلقی می شود.

رئیس سازمان لیگ با انتقاد از یکی از روزنامه های کشور گفت: این روزنامه که از دولت ارتزاق می کند واقعیت روند پیشرفت ورزشگاه ها را وارونه القا می کند و این روند را ظاهری تلقی کرده است. این رفتار، اجحاف در حق مردم و هواداران خوب باشگاه ها است که زحمات آنان را نادیده می گیرند. امیدواریم در هر مقطع زمانی واقعیت ها گفته شوند و همه دوستان رسانه ای می توانند به ورزشگاه رفته و خود از نزدیک تغییرات و ایجاد الزامات را به نظاره بنشینند.

رییس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: درباره ورزشگاه آزادی گیت های بیرونی و طبقه اول تکمیل و در حال حاضر فرآیند تکمیل گیت های طبقه دوم انجام می شود. مشکل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای فروش الکترونیک بلیت هم حل شد.

وی ادامه داد: در ورزشگاه شاهین شهرداری بوشهر دوربین ها کار گذاشته شده و صندلی های این ورزشگاه هم شماره گذاری شده است. گیت های ورزشگاه هم در حال نصب است تا میزبان مسابقات شاهین بوشهر باشد.

بهاروند افزود: درباره باشگاه گل گهر باید بگویم که سکو، رختکن و وی آی پی ساخته شده است. گیت ها در حال نصب است و شماره گذاری تمام شده است. در ورزشگاه ماشین سازی، کار راه اندازی دوربین ها انجام شده، شماره گذاری ها انجام می شود و گیت ها در حال نصب است.

وی یادآور شد: در بحث باشگاه ذوب آهن اصفهان یک قسمتی از ورزشگاه سکو نداشت که سکو گذاری شده است.این ورزشگاه گیت ندارد و تلاش می کنند تا گیت ها را هم نصب کنند. نفت مسجد سلیمان هم تقریبا مانند ذوب آهن است و باید در بازی اول بیرون بازی کند. ورزشگاه فولاد هم فقط گیت می خواهد چون شماره گذاری انجام شده و دوربین هم دارد اما بعید است به این هفته برسد.

بهاروند خاطرنشان کرد: برای هفته دوم لیگ برتر، ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز دوربین هایش نصب شده،صندلی ها در حال نصب و شماره گذاری هستند و گیت ها هم در حال آماده سازی است و به هفته دوم می رسد. ورزشگاه پارس جنوبی در حال حاضر صندلی هایش را شروع به نصب کرده ولی بعید است به هفته دوم برسد چون گیت ها آماده نیست. سایپا و صنعت نفت بعید است به هفته دوم برسند و بیرون از خانه بازی می کنند. استادیوم سپاهان هم صندلی گذاری شده و دوربین نصب شده و فقط گیت مانده و به هفته دوم می رسد. نساجی مازندران هم فقط گیتش مانده و صندلی گذاری شده است و به احتمال زیاد به هفته دوم می رسد. شهر خودرو هم گیت هایش باقی مانده که بعید است برسد ولی موضوع را پیگیری می کنند. هر ورزشگاهی الزامات را ایجاد نکند نمی تواند میزبان مسابقات باشد.

کد خبر 4691604

منبع: مهر

کلیدواژه: حیدر بهاروند لیگ برتر فوتبال ایران سازمان لیگ برتر تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال سایپا تهران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد والیبال آندره استراماچونی کشتی تکواندو کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال الاتحاد عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، از حدود ۳ ماه پیش حواشی پیرامون تحویل خودروی پژو پارس (موعد زمستان ۱۴۰۱) شکل گرفت و روز به روز هم به این حواشی افزوده می‌شود؛ ماجرا از آنجایی شروع شد که به دلیل عدم انطباق این خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه قرار شد که تولید پژو پارس متوقف شود و پس از اعتراضات اعلام شد که صرفاً تا پایان سال ۱۴۰۲ تولید خواهد شد.

با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

ارسال فراخوان با قیمت‌های جدید کافی بود تا متقاضیان با صدای بلندتری اعتراض و مقابل نهادهای ذی نفع از جمله شورای رقابت تجمع کنند.

با توجه به حجم بالای اعتراضات شورای رقابت امروز هشتم اردیبهشت ماه شورای رقابت در ششصد و پنجاه و ششمین جلسه خود به بررسی مسائل پیرامون عرضه پژو پارس م ی پردازد. در این جلسه نمایندگان وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد و همچنین مدیر عامل ایران خودرو حضور خواهند داشت‌.

کد خبر 6090106 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو