Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@16:38:22 GMT

پوگبا آماده جدایی از منچستریونایتد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۳۳۲۹

با وجود اتمام مهلت خرید بازیکن در لیگ انگلیس و عدم جذب بازیکن جانشین برای پوگبا، همچنان احتمال جدایی این ستاره فرانسوی از منچستریونایتد وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه هفته گذشته مهلت خرید بازیکن در انگلیس به اتمام رسید و منچستری ها بازیکنی به جای پوگبا جذب نکردند. به این ترتیب احتمال جدایی او و پیوستنش به رئال بسیار اندک شد اما امروز دو نشریه معتبر انگلیسی تیتر یک خود را به این قضیه اختصاص داده اند و همچنان احتمال جدایی پوگبا را ممکن می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوگبا در دو ماه اخیر تلاش زیادی برای جدایی از یونایتد داشت و یک بار نیز علنا از تمایلش برای تجربه یک چالش جدید خبر داد ولی در نهایت منچستر حاضر نشد از رقم 180 میلیون یورو پایین بیاید و رئال نیز نسبت به جذب پوگبا صرفنظر کرد.

در حالی که به نظر می رسید این قضیه مختومه شده، امروز دیلی میرر و دیلی استار ادعا کردند که پوگبا آماده جدایی است و ممکن است تا کمتر از 20 روز دیگر که نقل و انتقالات تمام می شود، به رئال ملحق شود.

پوگبا در مصاحبه پس از بازی با چلسی نیز حاضر نشده بود ماندنی شدنش در یونایتد را تضمین بدهد. طبق همین گزارش، یونایتد حالا حاضر است برای انتقال پوگبا به 160 میلیون یورو هم رضایت دهد که 20 میلیون یورو کمتر از درخواست قبلی است.

رئال که احتمالا جنگ برای تصاحب نیمار را به بارسا خواهد باخت، نیاز مبرم به جذب پوگبا دارد. پس از یک پیش فصل ضعیف و با توجه به اینکه ادن هازارد تنها خرید قابل ذکر رئال تا به اینجا بوده، فلورنتینو پرز برای کسب رضایت زیدان و هواداران ناراضی اش، باید یک خرید بزرگ تا پایان نقل و انتقالات انجام دهد.

رئال تا به اینجا نسبت به بارسا و اتلتیکو عقب است و این دو باشگاه هم در جذب بازیکن و هم در کسب بازی های قابل قبول در پیش فصل، راضی کننده تر از کهکشانی ها عمل کرده اند.

 

 

رئال مادرید منچستر یونایتد پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید منچستر یونایتد پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اولیسه پس از یک حرکت انفرادی فوق‌العاده بازیکنان منچستر یونایتد را به هم ریخت و دروازه آندره اونانا را باز کرد.

وینگر کریستال پالاس در ابتدای نیمه اول از میانه میدان توپ را برداشت و از کاسمیرو که در اقدامی برای گرفتن توپ ناکام ماند و به زمین افتاد، گذر کرد تا سپس با ورود به محوطه جریمه گل اول را بزند.

هواداران یونایتد در رسانه‌های اجتماعی از نمایش کاسمیرو خشمگین شده‌اند و برخی از آنها در پست‌هایی خواستار فروش این بازیکن در تابستان شده‌اند.

هواداری نوشت: «کاسمیرو باید فروخته شود. او افتضاح است.» هوادار دیگری نوشته: «اولیسه همین الان به فوتبال کاسمیرو پایان داد. او را بفروشید.»

یکی از کاربران نوشت: «اولیسه کاسمیرو را به خانه فرستاد.»
کاربری نوشته: «بعید است کاسمیرو تا آخر عمرش این تحقیر را فراموش کند.»

هواداری در این مورد گفت: «کاسمیرو مثل یک بازیکن بی‌تجربه تکل زد و بقیه هم مانند او افتضاح بودند. واقعا نمی‌دانم تن‌هاخ به آنها چه می‌گوید؟»

در بازی امشب منچستر یونایتد با یک عملکرد فاجعه‌بار با نتیجه ۴-۰ به کریستال پالاس باخت و در رده هشتم ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • «در منچستریونایتدِ تن هاخ، هیچگونه پیشرفت و یا سبک بازی مشخصی به چشم نمی‌خورد»
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد