Web Analytics Made Easy - Statcounter

مديرعامل شركت گاز لرستان، خدمت به مردم را مهم ترين رويكرد شركت گاز دانست، گفت: بنا بر نظر سنجي به عمل آمده رضايت مندي مشتركين از شركت گاز بيش از پنج درصد رشد داشته است. 

‍ غلام رضا لطفعليان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري شبستان در خرم آباد، افزود: بنا بر نظر سنجي به عمل آمده 86 درصد مشترکین از عملکرد شرکت گاز استان لرستان ابراز رضایت نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گازاستان  لرستان، افزود: طرح نظرسنجی از ذینفعان از سال 91  تا کنون بصورت متوالی  در ٤ حوزه مشترکین، کارکنان، نمایندگان جامعه و پیمانکاران انجام و مورد پایش قرار میگیرد که  رشد ۵ درصدی نتایج امسال نسبت به سال گذشته خستگی را از تن همکاران ما زدود.  

وي تصريح كرد: با توجه به پیاده سازی استاندارد ایزو 10004  و تعالی سازمانی، طرح نظرسنجی از مشترکین براساس مولفه های شهرت و تصویر ، محصول و خدمات ، فروش و ارتباط با مشتری ،پشتیبانی از مشتریان و وفاداری  به صورت نمونه گیری تصادفی و متناسب با تعداد جمعیت هر منطقه از تمام شهرستان های استان  بر اساس متدهای علمی آماری انجام می گیرد .

لطفعلیان، با بیان اینکه هدف از اجرای نظرسنجی بهبود کیفیت خدمات به مشترکین می باشد گفت: شرکت گاز لرستان یک سازمان خدمات رسان است که ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده و افزایش رضایت مشترکین از اهداف استراتژیک آن می باشد . 

وی افزود: استقرار استانداردهای ایزو 10002 و ایزو 10004 ، سامانه الکترونیکی ارتباط با مشترکین جهت دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات ذینفعان ، راه اندازی صدور قبوض از طریق شماره پیامک ٣٠٠٠١٩٤٠٦ ، صدور قبض در محل  و راه اندازی سامانه امداد مکانیزه از جمله اقدامات شرکت گاز لرستان در جهت ارتقاء رضایت مردم استان است . 

مدیر عامل شرکت گاز لرستان خاطر نشان کرد: هم اکنون رضایت مشترکین از خدمات این شرکت در سطح مطلوبی قرار دارد لیکن پرسنل شرکت گاز استان لرستان  با تلاش  شبانه روزی  خود در صدد  افزایش رضایت  مشتریان می باشند .

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان دعای عرفه دهه ولایت و امامت عید سعید قربان روزنامه ها عید غدیر شبستان یزد مراسم دعای عرفه روز خبرنگار خدمت به مردم نظرسنجی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:طرح جهاد آبرسانی  لرستان برای آبرسانی به ۱۲۵ روستای استان با پیشرفت ۷۰ درصد در حال انجام است .
یاسر اکبریان افزود:با اجرای طرح آبرسانی،۱۲۵ روستای لرستان با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل آبفای لرستان گفت: همچنین ۷۰ روستای لرستان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی روستاها تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.
اکبریان افزود: با پیگیری های انجام شده در وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم که پیش بینی  می شود در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: قرار داد مرحله ی دوم طرح جهاد آبرسانی لرستان به زودی نهایی می‌شود‌.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان