Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@08:24:13 GMT

قطار گردشگری لرستان به حرکت درامد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۳۴۸۷

قطار گردشگری لرستان به حرکت درامد

صدای ایران-مدیرکل میراث فرهنگی لرستان از شروع مجدد فعالیت قطار گردشگری استان خبر داد.
به گزارش صدای ایران، سید امین قاسمی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری راه‌آهن جمهوری اسلامی، حرکت قطار گردشگری استان لرستان از روز سه‌شنبه 29 شهریورماه آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: پس از آخرین حرکت این قطار در دهم فروردین‌ ماه امسال و جاری سیل در استان که موجب تخریب بخشی از زیرساخت‌های گردشگری در مسیر ریلی گردشگری لرستان شد با تلاش‌های فراوان و موافقت راه‌آهن حرکت قطار گردشگری استان از سر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




به نوشته ایسنامدیرکل میراث فرهنگی لرستان بیان کرد: در حرکت ریل باس گردشگری استان دو تور یک‌روزه و سه‌روزه پیش بینی شده که در تور یک‌روزه زیبایی‌های مسیر ریلی و در تور سه‌روزه بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهرهای خرم‌آباد و بروجرد و همچنین زیبایی‌های مسیر ریلی برای علاقه‌مندان و گردشگران در نظر گرفته شده است.


این مسئول با بیان اینکه دومین حرکت قطار گردشگری لرستان هم روز پنجم مهرماه هم‌زمان با روز جهانی جهانگردی انجام خواهد شد، اضافه کرد: علاقه‌مندان به استفاده از این قطار گردشگری می‌توانند از طریق شرکت حامی گشت گهر مجری قطار گردشگری لرستان نسبت به رزرو بلیت خود اقدام کنند.


وی یادآور شد: در مسیر قطار گردشگری استان 19 توقف‌گاه پیش‌بینی شده که مسافران و گردشگران می‌توانند با استفاده از این قطار از همه توقف گاه‌ها دیدن کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران گردشگری قطار قطار لرستان گردشگری لرستان میراث فرهنگی لرستان راه اهن سیل لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن سوخته‌سرایی اظهار کرد: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

وی ادامه داد: مسافران این قطار با مینی بوس از بندرگز در حال جابه جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

سوخته‌سرایی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 6087344

دیگر خبرها

  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد