Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@09:34:30 GMT

از دیوار برلین تا دیوار ترامپ+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۳۵۰۲

از دیوار برلین تا دیوار ترامپ+تصاویر

به گزارش جماران،از دیوار برلین تا دیوار ترامپ در جنوب آمریکا؛ ده ها دیوار در جهان در میان کشورها و داخل شهرها ساخته شده است.در پنجاه و هشتمین سالروز ساخت دیوار برلین در آلمان گزارشی از برخی دیوارها ارائه می شود:

 

دیوار آمریکا و مکزیک

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا قصد دارد در طول مرزهای کشورش با مکزیک دیوار ایجاد بکند تا جلوی مهاجرت غیرقانونی به آمریکا را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه دیوار حائل میان دو کشور یک امر واقع است ولی نه در طول مرزهای میان دو کشور. مکزیک مشارکت در تأمین هزینه ساخت دیوار را رد کرد این در حالی است که ترامپ تهدید کرد که بر کالاهای وارداتی از مکزیک برای تأمین بودجه دیوار تعرفه اعمال می کند.

 

دیوار مرزی ترکیه و سوریه

در سال 2015 ارتش ترکیه ساخت دیواری به ارتفاع سه متر در منطقه «ریحانلی» در استان «هاتای» در مقابل شهر«اطمه» سوریه را آغاز کرد.

ترکیه این دیوار را برای جلوگیری از ورود پناهندگان سوریه به ترکیه ساخت.

 

دیوارهای فلسطین اشغالی

رژیم صهیونیستی چهار دیوار را ساخته است که شهرها و شهرک هایش را در مناطق اشغالی از کرانه باختری جدا می کند. یک دیوار نیز در بلندهای جولان اشغالی ساخته است.این رژیم یک دیوار با اردن از شهر «ایلات» در ساحل دریای سرخ تا صحرای نقب و دیواری برقی نیز با مصر ساخته است.

 

دیوار برلین

دیوار اسطوره ای که ساخت آن در سال 1961 آغاز شد اروپا و آلمان و جهان را طی جنگ سرد تا زمان فروپاشی اش در سال 1989 به دو نیم کرد.فروپاشی دیوار سمبلی برای وحدت دوباره آلمان شد.

 

منبع: خبرگزاری آلمان

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف دونالد ترامپ دیوار برلین قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • آخرین تحولات اوکراین| تصمیم برلین برای عدم ارسال موشک‌های تاروس به کی‌یف تغییر نکرده است
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت