Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر اسلامی ظهرسه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره «قلم وعدالت» در تاریخ 26 مردادماه  در محل سالن شهید نوروزی زاده دادگستری کرمان برگزار می شود.

وی ادامه داد: آزاد ابراهیم زادگان، رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه به همراه مهدی کشتدار، مدیرعامل خبرگزاری میزان میهمان و سخنران ویژه مراسم اختتامیه جشنواره خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی اعلام کرد: در این مراسم اعضا شورای قضائی استان، مسئولان و مدیران استان نیز حضور خواهند داشت و امام جمعه، استاندار کرمان و رئیس کل دادگستری استان، نیز سخنرانی می کنند.

وی  هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد یک رقابت سالم و اصولی بین اصحاب مطبوعات و توسعه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از رویدادهای حوزه قضایی دانست و افزود: ایجاد زمینه آموزش و بالا بردن آگاهی های حقوقی و قضائی  مردم از طریق رسانه ها  ضرورت دارد.

اسلامی برگزاری این جشنواره را در راستای قدر دانی و ارج نهادن به تلاش ها و خدمات صاحبان رسانه دراستان دانست و اظهار کرد: برای ارتقاء سطح علمی  و حرفه ای خصوصا دانش حقوقی اصحاب رسانه تلاش می کنیم.

وی عنوان کرد: اصحاب رسانه در استان کرمان به عنوان یکی ار ارکان مهم جامعه، طی چند سال گذشته همواره همگام و همراه با برنامه های دستگاه قضائی بوده اند .

اسلامی گفت: مراسم اختتامیه دومین  جشنواره با حضور رسانه ها و خبرنگاران برتر در روز26 مرداد ماه برابر با ولادت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) و بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، برگزارمی شود.

کد خبر 4691683

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدباقر اسلامی دادگستری کرمان اصحاب رسانه روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند آتش سوزی ایلام مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم

 علی خیور اظهار کرد: جشنواره نوجوان سالم یکی از مهمترین برنامه های طرح یاریگران زندگی است که مبنای آن پیشگیری از خشونت ، استعمال مواد مخدر ، اعتیاد و رفتارهای پرخطر است.

وی ترویج شیوه های  زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر را از مهمترین موضوعات این جشنواره عنوان کرد و افزود : اکنون مهمترین اصل مورد قبول در حوزه تعلیم و تربیت ، اصل پیشگیری است که یکی از اهداف این جشنواره است.

خیور ادامه داد: این جشنواره در تمامی مدارس استان با مشارکت ۶۵۴۶ دانش آموز و ۹۶ همکار فرهنگی در سیستان و بلوچستان برگزار شد که از مجموع ۵۲۱۰ اثر دریافتی ، ۴۰۰ اثر به دبیرخانه استانی و ۱۶ اثر به مرحله کشوری راه یافتند.

 دراین مراسم از نفرات برتر سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم تجلیل به عمل آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد