Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@13:13:30 GMT

مدیران باید از وزارتخانه ها مطالبه گری کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۳۷۱۰

مدیران باید از وزارتخانه ها مطالبه گری کنند

به گزارش ایرنا، حسن نوروزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سازمان تمامی ظرفیت های بودجه ۹۸ را شناسایی کرده و در اختیار دستگاه ها قرار داده اما توانمندی مدیر کل در استفاده از این ظرفیتها به عنوان یکی از شاخص های مهم در ارزیابی عملکرد مدیران در جشنواره شهید رجایی محسوب می شود.

وی تاکید کرد: مدیران و شورای برنامه ریزی باید بر اساس برنامه حرکت کنند و از تمامی از ظرفیتهای توسعه ای کشور استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شکایت دستگاه ها از میزان اعتبارات هزینه ای گفت: این اعتبارات به اندازه ای است که چرخ دستگاه های دولتی بچرخد و سازمان مدیریت اولویت خود را روی پرداخت مطالبات بازنشستگان گذاشته که به رغم مقاومت دستگاه ها اما سال گذشته مطالبات مانده مرخصی بازنشستگان تا پایان سال ۹۶ ، پرداخت شد در حالی که سازمان مدیریت می توانست این کار را انجام ندهد و اعتبارات هزینه ای را برای دستگاه ها بگذارد.

نوروزی ادامه داد: مطالبات مرخصی بازنشستگان سال ۹۷ به صورت صد درصد تخصیص و نقدینگی ۳۵ درصد آن نیز تامین شده است.

وی تاکید کرد:در حال حاضر ۱۹ میلیارد تومان بدهی پاداش بازنشستگان داریم که تامین اعتبار آن به عهده کشور است اما تبصره ۱۲ قانون بودجه می گوید هر دستگاهی با فروش  اموال مازاد بخشی از این بدهی را بپردازد.

به گفته نوروزی مدیر کل باید بتواند این اموال را شناسایی کرده و به گونه ای کار را انجام بدهد که دستگاه نظارتی آن را تایید کند  در حالی که برخی مدیران هم از انجام این کار شانه خالی می کنند و بازنشسته را بین دستگاه ها سرگردان می کنند.

نوروزی تصریح کرد: کار انفرادی ما را به جایی نمی رساند و برای موفقیت نیاز به کار تیمی است چنانچه برنامه خوبی نوشته شود باید دستگاه اجرایی نیز بتواند از عهده اجرای آن بر بیاید و دستگاه نظارتی باید وظایف خود را به خوبی انجام دهد و راه گذر از توسعه نیافتگی تاریخی، کار گروهی است.

۹۹۲۹/۱۶۶۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف دستگاه های دولتی شاخص قانون نقدینگی وزارتخانه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی تاکید کرد: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر مشکلی در فروردین‌ ماه در این زمینه بوده، قطعا در اردیبهشت‌ ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 6092896 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم