Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عبدالله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص علت جدایی از تیم تراکتور اظهار داشت: متاسفانه فصل پیش در تراکتور با مشکلاتی مواجه شدم. که باعث شد بازی کمتری به من برسد و به همین دلیل تصمیم به جدایی از این تیم گرفتم.

عبدالله زاده در مورد علت پیوستن به تیم پارس جنوبی جم افزود:  تجربه کار کردن زیر نظر آقای کمالوند را به مدت چندسال داشتهام و زمانی که به عنوان مربی افتخار شاگردی ایشان را پیدا کردم خیلی باعث رشد و پیشرفتم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای کمالوند هر زمان که سرپرستی تیمی را عهده دار بودند، هم از نظر فنی و هم از نظر شخصیتی باعث رشد و ترقی آن تیم شده‌اند. بدون شک تیم پارس جنوبی نیز در لیگ نوزدهم زیر نظر ایشان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و بسیار متفاوت با سال قبل ظاهر خواهد شد.

مدافع تیم پارس جنوبی جم در خصوص شرایط آماده‌سازی تیم نحوه تمرینات و بازی‌های دوستانه پیش فصل ادامه داد: نحوه آماده‌سازی تیم ما آرام آرام شکل گرفت. و اولین اردوی ما در اردبیل سرعین برگزار شد. که وجود ارتفاع در این اردو باعث تقویت وضعیت بازیکنان از نظر بدنی و هوازی شد. اردو بعدی ما درشهر شیراز برگزار شد که خوشبختانه آنجا نیز موفق شدیم تا قهرمان شویم. و در ادامه اردوهای آماده‌سازی به محمودآباد شمال سفر کردیم و و بدلیل فشار زیاد تمرینات در اردوی سرعین اینبار تمرینات را طوری انجام دادیم تا بدن‌های ما کمی آزادتر شود.

وی در واکنش به صحبت‌های اخیر کمالوند مبنی بر شرایط سخت باشگاه و مشکلات مالی تیم در فصل پیش روگفت: متاسفانه، کاملا حق با آقای کمالوند است. و تیم ما امسال شرایط سختی را هم از نظر مالی و هم از نظر نظم و انضباط دارد. به طوری که ما تا چند وقت پیش هنوز محل سکونت‌مان مشخص نشده بود و همگی چمدان بدست بودیم. اما خداراشکر با توانایی و تجربه‌ای که از آقای کمالوند سراغ دارم مطمئنم که ایشان می‌تواند، تمامی این مشکلات را برطرف کند، و امیدوارم که امروز هم شرایط سکونت و اقامت ما را مشخص کنند.

وی ادامه داد: واقعا آقا فراز شایسته هر تعریف وتمجیدی هستند. زیرا ایشان در بدترین شرایط پشت تیم ایستادند. و از صمیم قلب برای بهتر شدن اوضاع زحمت کشیدند. و بازیکنان ما نیز همت کردند و بدون هیچگونه حمایت مالی هر روز در حال تمرین کردن هستند. شرایط مالی تیم ما خیلی سخت است و هنوز متاسفانه پول هتلها، رستوران‌ها، بازیکنان سال قبل و دریافتی بازیکنان امسال پرداخت نشده است. اما همگی امیدواریم که با تلاش آقایان کمالوند و رضاییان تمامی مشکلات باشگاه به زودی برطرف شود.

عبدالله زاده در خصوص دعوت شدن چند تن از بازیکنان شاغل در لیگ‌برتر به تیم ملی و اینکه آیا این موضوع باعث انگیزه و تلاش بیشتر او و بازیکنان دیگر تیم‌ها می‌شود افزود: صد درصد همینطور است. کار خوبی که آقای ویلموتس انجام دادند، نه تنها برای من بلکه برای همه بازیکنان لیگ برتر و دسته یک باعث انگیزه و تلاش بیشتر می‌شود. زیرا همه آن‌ها میدانند که عملکردشان دیده خواهد شد. و فقط بازیکنان تیم‌های مطرح مد نظر سرمربی تیم ملی نیستند.

گفتگو: ترنم کشاورز

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فراز کمالوند علی عبدالله زاده پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است

طرفداری| مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمز توضیح داد.

هوشنگ نصیرزادهدرباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد:

ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌مان یحیی گل محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد:

ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمز بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت تراکتور به ایسنا گفت:

مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل محمدی مخالف هستند، بیان کرد:

این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) عنوان کرد:

این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجددا زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است