Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان، امیر طاهری در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری چهاردهمین کنگره سازمان عدالت و آزادی در ۲۵ مردادماه سال جاری در اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این کنگره با دو هدف برگزار خواهد شد، هدف اول کنگره وظایف و تکالیف اساسنامه ای است که بر می گردد به انتخاب اعضای شورای مرکزی، هیات داوری و انتخاب دبیر کل سازمان که هر دو سال یکبار صورت می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هدف دوم این گردهمایی، اجتماع حدود ۳۰۰ نفر از نمایندگان ۲۴ شعبه کل کشور است که ذیل همه آنها شعبه‌هایی داریم تا به لطف این حضور در خصوص راهبردها، سیاست‌ها و چهارچوب های سازمان گفتگو کنیم و پیرامون این مباحث در این نشست یا نشست بعدی به توافق نهایی نائل شویم.

قائم مقام سازمان عدالت و آزادی تصریح کرد: خاتمه این کنگره با فتح نامه نهایی مصادف خواهد بود که تا انتهای هفته بعد رسانه ای خواهد شد.

 انتخابات اعضای شورای مناطق از  برنامه های کنگره  است

در ادامه این جلسه رئیس منطقه اصفهان سازمان عدالت و آزادی از معرفی افراد موثر برای شورای مرکزی مناطق خبر داد و گفت: در این کنگره بر اساس سهمیه مناطق گوناگون کشور افرادی معرفی می شوند تا در رای گیری برای کسب کرسی شورای مناطق شرکت کنند.

علی ناظم‌زاده ادامه داد: شعار سازمان عدالت و آزادی از ابتدا «صلح و اصلاحات در پرتو معنویت، عقلانیت و توسعه» بوده  است و خواهد بود.

وی با اشاره به تعداد اعضای شورای مرکزی، تصریح کرد: این شورا ۲۱ عضو اصلی و چهار عضو علی البدل دارد، اما افرادی می توانند برای عضویت در این شورا کاندیدا شوند که یک دوره از عضویت‌ را طی کرده باشند که این دوره با توجه به سطح عضویت افراد متفاوت است، اعضای کادر اصلی با یک‌سال سابقه و مابقی اعضاء با دو سال سابقه می توانند برای عضویت در این شورا کاندیدا شوند.

رئیس منطقه اصفهان سازمان عدالت و آزادی با اشاره به موفقیت‌برخی از اعضای سازمان در کسب کرسی های دولتی و عمومی افزود: تعدادی از اعضای سازمان طی یکی دو سال گذشته توانسته اند وارد پارلمان شهری شوند و برخی از چهره های سازمان موفق به حضور در نهادهای عمومی و دولتی شده و پیگیر اهداف سازمان شده اند، در نهایت سازمان عدالت و آزادی در مواردی موفق و در برخی موارد نیز ناموفق عمل کرده است.

46

کد خبر 1289040

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اصفهان احزاب سیاسی باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس عربستان ایران و آمریکا بازیگران سینما و تلویزیون ایران آندره استراماچونی گردشگری دونالد ترامپ اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان

گروه کاری بررسی دوره‌ای شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای بررسی گزارش‌های حقوق بشری افغانستان برای چهارمین بار در هفته‌ آینده نشست برگزار می‌کند.

این نشست قرار است روز دوشنبه، ۱۰ ثور، در جینوا برگزار شود.

افغانستان یکی از ۱۴ کشوری است که توسط این گروه سازمان ملل متحد، از تاریخ ۱۰ تا ۲۱ ماه جاری تحت بررسی قرار می‌گیرد.

بربنیاد اعلامیه‌ شورای حقوق بشر، اسنادی که براساس آن بررسی صورت می‌گیرد، شامل «گزارش ملی کشور تحت بررسی، گزارش گروه‌ها و کارشناسان مستقل حقوق بشر، معلومات نهادهای حقوق بشری و گروه‌های جامعه‌ مدنی می‌شود.»

پنجاه‌وپنجمین نشست سالانه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در اوایل ماه حوت سال گذشته برگزار شده بود.

در آن نشست گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد وضعیت حقوق بشر در افغانستان، گزارش خود را ارایه کرد.

در گزارش او نقض سیستماتیک و گسترده حقوق بشری زنان و دختران و اقلیت‌های قومی و مذهبی از سوی طالبان بازتاب یافته بود.

ریچارد بنت در آن گزارش خواستار بررسی جنایات طالبان علیه زنان در دادگاه‌ بین‌المللی لاهه شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد