Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@14:19:04 GMT

درگیری منجر به قتل جوان ۲۷ ساله در جاجرم شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۴۰۸۹

درگیری منجر به قتل جوان ۲۷ ساله در جاجرم شد

خراسان شمالی- جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای توابع بخش سنخواست که منجر به فوت جوان ۲۷ ساله شد خبرداد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جواد عطاردی با اعلام جزئیات این خبر گفت: عصردیروزبا اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد درگیری در "روستای قلی " شهرستان جاجرم  بلافاصله ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان جاجرم به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به اینکه با بررسی های به عمل آمده مشخص شد علت این درگیری اختلافات قبلی بوده است، افزود: در اثر این درگیری یک نفر در دم فوت شده است. جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم  با تاکید بر اینکه افراد ضارب بلافاصله بعد از درگیری از محل متواری شدند، خاطر نشان کرد: این افراد با تلاش ماموران مورد شناسایی و پرونده قضایی تشکیل و  تحقیقات  پلیس برای دستگیری آنها ادامه دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قتل جاجرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری منجر به چاقوکشی در شهرستان بهشهر، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و در بررسی‌های اولیه دریافتند، درگیری بین خانم ۳۳ ساله با مردی بوده است که به علت مشکلات شخصی با یکدیگر درگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در این نزاع و درگیری یکی از طرفین دعوا خانم به شدت با سلاح سرد (چاقو) از ناحیه قفسه سینه و پشت مجروح که سریعاً با حضور عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل و با توجه به تلاش کادر درمان، این فرد مصدوم به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

سرهنگ قلی پور با اشاره به وقوع قتل، از پیگیری موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی برای شناسایی و دستگیری قاتل با هماهنگی قضائی خبر داد و افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی متهم به قتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارق احشام در دام پلیس نکا