Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) همچون سال‌های اخیر، هم‌زمان با آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان و اعیاد مبارک قربان و غدیر، نظارت ویژه و مستقیم بر نحوه خدمات‌رسانی را در دستور کار خود قرار داده تا گامی دیگر برای اجرای دقیق فرآیندها و بررسی نقاط قابل‌بهبود شبکه خدمات بردارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، مدیران این شرکت، در راستای نیل به هدف تکریم و پاسخ‌گویی به مشتریان، چندین سال است که هم‌زمان با ایام تعطیلات نوروز و تابستان که با موج سنگین سفرهای هم‌وطنان همراه می‌شود، با حضور در جاده‌ها بر فعالیت‌های امدادخودرو ایران و نمایندگی‌های مجاز (شبکه خدمات پس از فروش) حسن ارائه خدمات را مستقیما مورد پایش قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو در روز سه‌شنبه ۲۲ مرداد همراه با جمعی از مدیران ارشد از نزدیک به بررسی کیفیت ارائه خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در آذربایجان شرقی پرداخته و با حضور در نمایندگی‌های مجاز شهرهای تبریز و بناب و گفتگوی رودررو با مشتریان و پرسنل نمایندگی بر نحوه خدمات‌رسانی نظارت کرد.

سیدرضا حسینی در حاشیه این بازدیدها گفت: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اخیرا بر طبق اعلام شرکت ISQI برای دهمین بار مقام اول را در خدمات پس از فروش به خود اختصاص داده، اما چیزی که امروز باعث شده که ما شانه‌به‌شانه مشتریان در نمایندگی‌ها حاضر شویم، بررسی واگویه‌های دارندگان محصولات ایران‌خودرو از خدمات دریافتی و اعمال آن در فرآیندها و به تبع آن ارتقاء رضایت آنان با اطلاع از موارد مطروحه در بدنه نمایندگی‌هاست.

وی در این بازدیدها نیز به پرسنل نمایندگی‌ها تاکید کرد، کسب رضایت مشتری خط قرمز ما در خدمات پس از  فروش است و برای برآورده شدن رضایت مشتریان، توقع نهایت تلاش را از کارکنان مجموعه‌ها داریم.

در پایان این بازدید موارد و نقطه‌نظرهای مشتریان و صاحبان امتیاز نمایندگی‌ها، ثبت و توسط مدیریت عامل با قید فوریت، برای رفع آن‌ها، به ستاد و مدیران مرتبط ارجاع شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خدمات پس از فروش ایران خودرو ایساکو تعطیلات تابستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق وبگاه فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است.

این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

تنها متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفاً در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع ایسنا

کد خبر 747540

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران