Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ابراهیم معصومی به عنوان مشاور و مدیر حوزه معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، در حکم مظاهریان خطاب به معصومی آمده است: «حضور در جلسات درون سازمانی و برون سازمانی، ساماندهی نیروی انسانی منطبق با وظایف و ماموریت‌های حوزه، ارتباط و تعامل موثر با دفتر شهردار محترم تهران، و سایر حوزه‌های ستادی و اجرایی، پیگیری روند اجرایی ستاد، مشاورین، ادارت کل، واحدهای زیرمجموعه، و مناطق بر اساس اهداف و برنامه‌های ابلاغی و اخذ گزارش مستمر با ایجاد سیستم پیگیری و نظارتی مناسب در جهت تحقق برنامه‌های حوزه و دستورات صادره، تکریم ارباب رجوع، نظارت بر عملکرد سامانه 1888، افزایش توان علمی و فنی معاونت از طریق گسترش ظرفیت‌های آموزشی، پشتیبانی و تامین نیازهای حوزه معاونت و تلاش به منظور ارتقای رفاه و معیشت کارکنان، هماهنگی و نظارت موثر بر مدیران دفاتر واحدهای تابعه معاونت از اهم وظایفی است که از شما در این راستا مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
معصومی، پیش از این سابقه حضور به عنوان معاون منابع انسانی شهرداری منطقه 9 و مدیرعامل شرکت حامیان تدبیر و توسعه را نیز در کارنامه خود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتصاب مشاور معاونت برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴ طرح تولیدی خدماتی و تغییر کاربری در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بررسی و تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطائی امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در رابطه با جلسه کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیشنهاد طرح‌های تولیدی و صنعتی با نظر اعضا و در راسای توسعه اشتغال و رونق اقتصاد منطقه به تصویب رسید.

وی افزود: این طرح‌ها توسط فرمانداری و شهرداری‌های پیرانشهر، نقده، سردشت، خوی، چالدران، میاندوآب، بوکان، باروق، چایپاره و مهاباد و همچنین جهاد کشاورزی آذربایجان غربی مطرح شدند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تمامی طرح‌های مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی با نظر اعضا به تصویب رسید.

عطائی تصریح کرد: طرح های ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در سرخانه، تولید تیرچه و بوک و قطعات بتنی، مجتمع خدمات رفاهی، تولید انواع شیشه های تزئینی، احداث سرخانه و بسته بندی میوه، گلخانه سبزی و صیفی، پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای، تولید کشمش و بسته بندی میوه خشک از جمله طرح های مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بودند.

وی بیان کرد: تصویب این طرح ها در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی گامی موثر در راستای توسعه بخش صنعت و عاملی برای ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه است.

کد خبر 750114

دیگر خبرها

  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی