Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ هم رزم شهید طهماسب شیخ حسنی گفت: رسالت خبری، رسالتی برپایه اندیشه و اعتقادات و باورهاست.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نخستین همایش استانی خبرنگار بصیر و گرامیداشت یاد شهدای رسانه استان قزوین و نکوداشت مقام شهید طهماسب شیخ حسنی خبرنگار شهید شاخص استان ظهر امروز در مجتمع فرهنگی هنری باران شهر آبیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا غفاری در این مراسم اظهار داشت: به عنوان برادر کوچک از میدان جنگ جامانده هستم و در سال ۵۸ به عنوان معلم وارد آبیک شدم و به محض ورود با انجمن اسلامی آبیک روبه‌رو شدیم و بسیاری از اعضای انجمن از جمله شهید شیخ حسنی از شهدای امروز هستند.

وی با اشاره به ویژگی های شهید طهماسب شیخ حسنی گفت: این شهید یک معلمی درونگرا، بسیار صادق و پرکار و با همت بود و قبل از ورود به عرصه رسانه خود یک رسانه بود و در اوج دوران دهه ۶۰ که مردم دارای مشکلات پیچیده اقتصادی و اجتماعی بودند تمام مسئولیت‌های محوله را به خوبی انجام می‌داد.

هم رزم شهید طهماسب شیخ حسنی ادامه داد: این شهید بسیار مسولیت پذیر بود و اولین بار در سال ۶۱ در عملیات بیت المقدس به جانبازی نایل شد و تیر از ناحیه دست واردشده بود و به قدری دردناک بود که شب تا صبح بیدار بود و نسبت به درد اعتراضی نمی کرد.

غفاری یادآور شد: این شهید در دو مرحله در مناطق غرب حضور جدی داشت و با وجود دردها لحظه ای از فعالیت غافل نبود.

وی بیان کرد: نخستین رسانه با عنوان صدای ابیک در سال ۸۰ تاسیس شد و آنچه شهدای رسانه عنوان کردند که رسالت خبری، رسالتی برپایه اندیشه و اعتقادات و باورهاست، در واقع ما در قبال آنچه می‌نویسیم و بیان می‌کنیم مسئول هستیم. 

هم رزم شهید طهماسب شیخ حسنی بیان کرد: قرآن کریم نسبت به قلم قسم خورده است و ما نسبت به آنچه می نویسیم و بیان می کنیم وظیفه داریم و یکی از ویژگی های شهید مطالبه گری بود و مطالبات مردمی را با مسوولان در جریان می گذاشتند.

غفاری ادامه داد: مطالبه گری یکی از ویژگی های رسانه است و شهید براساس ارزش ها نیز فعالیت می کرد و  در سال های ۶۳ و ۶۴ واردعرصه رسانه شد و در روزنامه درج می شد و بدانیم که مطالبه‌گری و عمل طبق ارزش‌ها امروز از ویژگی‌های بزرگ رسانه‌ای است.

وی تشریح کرد: امروز ضمن بزرگداشت رسانه و قلم به دستان رسانه از مقام شهدا تقدیر کنیم و در برابر هر کلمه ای که نوشته می شود اگر درستی نباشد باید پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین رسالت خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام

نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (علیه السلام )ظهر امروز برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081621 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حق‌شناسی از معلمان یک رسالت و مأموریت است
  • رسانه‌ها و معلمان در پیشگیری از خودکشی نقش مهمی دارند
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است
  • نشانه جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است
  • نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام
  • نشست خبری رئیس جمعیت هلال احمر
  • شلوغ‌بازی رسانه‌ای برای دروغ‌پراکنی
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود