Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@15:02:22 GMT

اعتبارات پرداخت مطالبات فرهنگیان تأمین شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۵۴۱۰

صراط:

 سید‌جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گفت‌‌وگویی درباره روند پیگیری مطالبات فرهنگیان، گفت: بخشی از این مطالبات به پاداش بازنشستگی فرهنگیان برمی‌گردد که قرار است در اوایل و اواخر شهریور ماه در قالب دو قسط به آنها پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی تصریح کرد: تأمین منابع مالی مورد نیاز این بخش را نیز از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور پیگیری کردیم، چرا که این مهم برای حق پاداش بازنشستگی سال 97 فرهنگیان در قانون بودجه 98 لحاظ شده که حدود 50 درصد منابع لازم برای آن از محل طرح خرید خدمات و برون‌سپاری تأمین شده است که تا شهریورماه پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان مطالبات بودجه حق التدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پرداخت ارز به زائران حج

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به شروع سفر‌های زائراج حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به صورت اسکناس) به‎ مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی؛ پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید. فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد