Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی خواستار تاسیس اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان ساوه شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سید علی آقازاده در نشست شورای هماهنگی ICT استان مرکزی با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فرمانداری ساوه با اشاره به اینکه سفر وزیر ارتباطات به استان قطعا منشأ تحولات خوبی در حوزه ارتباطی و مخابراتی خواهد شد، گفت: ساوه و زرندیه یک مجموعه کامل و دو بال توسعه استان مرکزی به شمار می‌روند و باید مشکلات زیرساختی آن در راستای توسعه متوازن برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جلسه شورای اداری استان مشکلات و موارد حوزه ارتباطی مطرح و تصمیم‌گیری خواهد شد، ضعف زیرساخت‌های ارتباطی ساوه و زرندیه را از جمله دغدغه‌های جدی مردم دانست.

استاندار مرکزی تصریح کرد: صنعت مستقر در این دو شهرستان به عنوان مزیت برتر نیازمند امکانات زیرساختی همچون آب، برق و مخابرات است و باید برای توسعه صنعت و اقتصاد در این مناطق زیرساخت‌های مورد نیاز تامین شود تا مشکلی در سرمایه‌گذاری سرمایه گذاران بروز نکند.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای اداره مخابرات ساوه به مدیریت شهرستان از جمله ضرورت‌هاست تا نیازهای مخابراتی با تفویض اختیار کامل در سطح شهرستان انجام شود، افزود: تاسیس اداره ارتباطات و فناوری ارتباطات در ساوه نیز از جمله درخواست‌های مدیریت استان و مطالبات مردم است.

آقازاده اظهار کرد: ساوه و زرندیه از محورهای پرتردد کشور قلمداد می‌شود و باید خطوط مخابراتی در این محورها توسعه یابد به طوری که مشکلات ارتباطی در محورها و نقاط کور رفع شود.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه سیاست دولت مهاجرت معکوس به روستاهاست، گفت: با انتقال تجهیزات مخابراتی و ارتباطی و تامین زیرساخت‌های لازم زمینه تحقق اهداف والای دولت فراهم می‌شود. باید بستر استفاده کامل از خدمات ارتباطی در روستاها ایجاد شود که این امر قطعا ماندگاری در روستاها و عدم مهاجرت به شهرها را رقم می‌زند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه مدیرکل   ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی  با اشاره به پوشش ضعیف ارتباطی در برخی محورهای مواصلاتی به دلیل همجواری این نقاط با حوزه استحفاظی استان‌های دیگر همچون هشت کیلومتر در اتوبان  ساوه-سلفچگان، افزود: در منطقه نوبران یک جاده فرعی پرتردد وجود دارد که مشکلاتی در این محور وجود دارد، همچنین در نوبران بستر انتقال مناسب وجود ندارد.

لادن مهدوی بیان کرد: محور زرندیه- اخترآباد نیز مرز سه استان مرکزی، البرز و قزوین است و تامین زیرساخت ارتباطی نیازمند تعامل سه‌جانبه است

 


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی صنعت مخابرات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزار مهر، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز معلم، اظهار کرد: برای معلمان عزیزی که از طریق نرم‌افزار «شاد» با دانش‌آموزان در ارتباط هستند، یک بسته هدیه اینترنت در نظر گرفته‌ایم که می‌توانند تا سقف ۳۰ گیگابایت، رایگان استفاده کنند.

وی افزود: این بسته به صورت اتوماتیک برای کسانی که در «شاد» هستند، فعال می‌شود و نیاز به ثبت‌نام ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با بیان اینکه پایگاه پرتاب جدیدی که در جنوب کشور در حال ساخت است، در دولت سیزدهم کلید خورد اظهار کرد: امیدواریم امسال بتوانیم فاز اول آن را به اتمام برسانیم و اولین پرتاب را تا پایان سال از پایگاه فضایی جدید انجام بدهیم که پایگاه بسیار راهبردی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

زارع‌پور گفت: پایگاه پرتاب فضایی چابهار، پایگاه بسیار راهبردی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

ادامه دارد…

کد خبر 6093994 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است